girl19 Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hvordan merker man egentlig SA? Er så redd, så redd for min lille blomst inni meg
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hei Selv har jeg aldri hatt en SA..har jo ikke vært gravid en gang. Men jeg har ei venninne som opplevde dette- hun begynte å blø masse og klumpete og hadde store smerter. Så lenge dette ikke skjer, så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Det er jo vanlig å være litt redd for at noe er galt, men prøv å slappe av og kos deg med den lille spirer du har i magen din. Du e så heldig som er gravid:) For de aller fleste så går det bra!! Lykke til i svangerskapet! Klem fra ei som ønsker sterkt å få en liten spire snaaart;)
Happy H Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 SA er spontan abort.. eg hadde en 10mars, va då i uke 14. begynte m brunutflod, d varte i 2 dager,så begynte eg å blø litt. etterhvert ble blødningene kraftigere som en menstruasjon. reiste til legen og fikk bekreftet at d sannsynligvis var en SA. om natten kom kraftige sammentrekninger, kjentes litt ut som rier for de som har født før. det kom ut stor klumper, på størrelse med håndflaten, dette varte en dag og litt neste morgen. blødde i 2uker før det var helt over. du merker d m en gang om det er en SA. ikkje vær redd for spiren din,sannsynligvis går d kjempe fint m den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå