Gå til innhold

Hva er det "villeste" du har gjort i ammetåka???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vasket ipod'en til mannen min (oops!) Gikk inn på postkontor for å poste brev, men måtte kjøpe en av de store konvoluttene på postkontoret. Det var mange foran meg og jeg oppdaget plutselig at jeg glemte noe i bilen som måtte i konvolutten, så jeg løp ut av postkontoret og ut i bilen. Da oppdaget jeg at jeg hadde tatt med meg konvolutten!! Jeg var jo livredd for at jeg skulle bli tatt for å stjele en konvolutt til 20 kr. Men det var ingen som la merke til meg når jeg kom inn igjen, men hjertet banket noe alvorlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mange gode historier her ja, og mange jeg kjenner meg igjen i...

Har selv klart å koke i stykker 2 (les: TO) brystpumper på 2 mnd! Setter de på kok, går ut av kjøkkenet, og dermed er de glemt; ute av øyet, ute av sinn!

Heldigvis lever den tredje ennå...

Skrevet

Nå kom jeg på en til, hadde bystpumpa mi liggende på komfyren, men kom visst bort i knappen og greide å skru på plata der den lå uten å legge merke til det. Plutselig luktet det brent plastikk, smeltet heldigvis bare litt på den ene siden (plata ble bare skrudd til 1) og den virker faktisk enda heldigvis!

Skrevet

Jeg vugget vogna for å roe gutten jeg hadde på armen...

Skrevet

La mobilen i kjøleskapet da jeg var ferdig med en samtale, og det tok meg ganske lenge før jeg fant den igjen...hehe

Skrevet

Og har forresten tatt meg selv i å rugge handlevognen med matvarer på butikken - selv når jeg ikke har hatt med barna.

Skrevet

Gått på babysang med genseren bak-fram. Oppdaget det da jeg skulle hjem...

Skrevet

La kjøttdeigen i matskapet, fant den ikke før det lukta surt...Visste jeg hadde kjøpt den:(

Veska mi har vært sporløst borte i en uke, i dag ringte en av jentene på babytreffet og lurte på når jeg skal hente den. Har leta overalt hjemme, og trodde faktisk noen hadde stjelt den!!

Lillbror hadde nettopp fått pupp, men jeg trodde han ikke hadde fått...Kunne ikke skjønne hvorfor han gråt nr jeg la han til. Da spurte mannen min om jeg ikke trodde han var mett nå!!

Skrevet

Begynner å huske mer og mer nå, hehe!!

Vi fikk takstmann hit for å se på en skade på huset. Lillebror hadde akkurat fått pupp, også ringte det på døra. Jeg sprang ut å åpna døra, og sa hei. Han ble helt rød i fjeset og så bort. Så kommer mannen min og sier tørt at jeg kunne da ha pakket bort geita før jeg åpnet døra. Gjett hvem som var rød da!! Hørte de lo etterpå, jeg var dritsur...

Så skulle jeg vise noen venner noen bilder av lillebror på pcen. Klarte selvfølgelig og få opp noen veeeldig private bilder av meg i aksjon, før jeg ble gravid.Fy fader, så flau jeg ble...

Mannen min går bare og rister på hodet, og lurer på om jeg noensinne blir meg selv igjen.

Skrevet

vel mannen min har begynt å sse etter det vi leter etter i kjøleskapet, kan dere gjette hvorfor? ingen? vel jeg har vist en tendens til å putte alt fra solbriller, melposen, bilnøkklene, parra sokker inni der. like flaut hver gang han sier se i kjøleskapet det meste havner jo en tur der etter du har vært borti det. humf...

ja og så husker jeg generelt ingen avtaler, og tror altid jeg har dagene fulle av dem, og takker nei til treff, og besøk for jeg tror jeg allerede har en avtale, oftest tar jeg feil.

husker aldri helsekort eller bleier når vi skal til hs

ja og så er det de bøtene jeg har pådratt meg, jeg parkerer i p huset, går ut av bilen åg kjøper parkeringslapp, går og tar ut vognen, putter gutten oppi, og går inn og shopper kommer ut og ser noe som ligger i frontruta og jo det var bot det men hvor er p- lappen jeg betalte for. ja si det noen ganger er den i lomma, lommeboka i baksete i vogna ja dere skjønner dette blir dyrt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...