Labbetøs Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har gjordt meg til tyv! Uff. Jeg var på apoteket med en venninne. Hun skulle ha diverse ting, men jeg var bare med. Så så vi et tilbudsstativ som hadde babysolbriller med strikk. Tok ett av de, og så ble vi stående i kassekø. Da hun hadde batalt bare gikk vi! Jeg skulle jo ikke ha noe. Kom aldri på de solbrillene i handa mi! Jeg har ringt til apoteket, og jeg skal gå dit og betale de i morgen. En annen gang dro jeg på babysvømming i tøflene. Jeg har også godt å lett etter mobilen mens jeg pratet i den. Hva er deres betroelser?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Sendt private bilder fra fødselen til alle og enhver... det var bare så pinlig. Heldigivs kan man skulde på ammetåka..
hårsår Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Glemte å ta med med babyen på stellebordet etter at vi hadde skiftet bleie... =( Jeg gikk inn på vaskerommet og begynte å brette klær, da jeg plutselig ble helt kald for jeg hørte henne prate inne på badet. Uff, jeg stokk så at jeg tårene spratt.
Bergene Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Dratt på butikken mens smokkene sto å kokte på komfyren på full varme. Heldigvis (!) var mannen hjemme, han satt i et annet rom på pc`en da han kjente en så ekkel lukt. Vannet var fordampet og smokkene blitt til speilegg. Kunne jo endt skikkelig ille om ikke han var hjemme, men nå har vi i stedet et morsomt minne. Har tatt vare på en av smokkene. Folk tar jo vare på den første smokken til babyen, den var nemlig en av de, hehe.
Go i magen Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 For 2 uker siden mistet jeg Ladyshaveren min i do. Den lå under vann og brummet og sto i. Jeg ble så paff at jge reagerte med å spyle den ned. Hørte da at den sa bzzzzzzzzlangt inn i veggen. Har heldigvis gått bra hittil. Håper ikke den har satt seg fast og at vi må ha rørlegger. Dyr ammetåke:(
smakk Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Jeg husker forresten en gang jeg kom hjem etter en skikkelig runde på handlesenter og så noe rart i brystregionen da jeg gikk forbi speilet. Og der, på høyre pupp, hadde jeg en tilsynelatende enorm erigert brystvorte! Jeg brukte ammeskjold og hadde glemt å ta det av når vi var ferdig... Hehe, lurer på hvor mange som har lurt på hva det var. Jeg hadde ganske tynn stram genser over, så det var ganske tydelig.
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Jeg gikk og handlet 2 ganger på samme dag og glemte varene begge gangene....en gang gikk jeg ut fra en butikk og glemte vogna og ungen,,men det hoppet i hjerte så fort jeg tråkka ut av butikken,hvor er ungen min? fy for en ekkel følelse...
Mamman til M&E Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Gått ut med noen forferdelig stygge og slitte (men gode) tøfler. Glemt å dra opp genseren igjen etter amming, gikk heldigvis bare ut for å hente avisen da (må liksom opp i veien) og vet ikke om noen så meg, håper ikke det
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 ha ha, jeg må le, mye sprøtt her. Jeg har ikke gjort så mye rart, men dro på butikken omtrendt ens erend for å kjøpe bleier og kom hjem med masse annet.. Bleiene hadde jeg glemt å kjøpe. Ellers er det bare sånne småting som jeg surrer med:-) Mulig jeg bare har "ammetåke ligth"
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Glemme å låse døra.. Døra stod HELT åpen. Vært i butikken og betalte, men glemte varene mine..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Glemt å låse utgangsdøre når jeg var på tur med Iselin har jeg også glemt:-) merket det når jeg kom hjem og skulle låse opp døra..
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 hehe mye morsomme historier her.. Jeg har ikke gjort så mye sprøtt.. holdt på å gå fra varene,heldigvis var samboern med og tok de da jeg var på vei ut av butikken.. Ellers så satt jeg isen i kjøleskapet her om dagen..samboern fant den der en stund etter vi hadde spist is.. husker ingenting av det jeg..hm:)
frøkenfryd:) Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 her tok jeg med bilen på handling, parkerte ,reiste inn å handlet og da jeg kom ut husket jeg ikke hvor jeg hadde parkert. måtte gå et par runder da.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 skulle klippe meg, samboer hadde glemt tlf hjemme og vi skulle møtes etterpå. Tok derfor med meg tlf. Da jeg var ferdig tenkte jeg at jeg skulle ringe han for å si at jeg kom, husket plutselig at at han ikke hadde tlf og jeg tenkte derfor at det var lurt å sende en SMS. Da jeg hørte det pep i veska vi etter jeg hadde sendt den sukket jeg og tenkte at siden jeg ikke kan sende SMS må jeg ringe. Jeg ringte, hadde tlf på øret og hørte det ringte i veska mi. Jeg tenkte jeg måtte rekke hans tlf...holdt min tlf inntil øret i tilfelle sambo skulle svare...jeg tok sambos tlf og svarte, sto med to tlf, en til hvert øre, før jeg oppdaget at det jo var jeg som hadde ringt og at jeg snakket med meg selv....... litt flaut
mamms'n Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Jeg skulle lage saus i all hast,(mens jeg gjorde en del andre forberedelser til middagen),skrudde på plata å la en gryteklut oppå istede for panna...å når jeg snudde meg for å røre i sausen var grytekluten i full fyr.Fikk heldigvis kastet grytekluten i vasken før andre ting tok fyr....men hadde ganske høy puls når jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Ellers så gjør jeg mye rart hele tiden....blir helt fortvilt over meg selv av og til. Å noen burde dessuten funnet opp en nøkkel-detektor og en visa-detektor....finner de aldri!!!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #17 Skrevet 23. mai 2007 Jeg og gubben var på butikken. Å der kommer en veninne jeg ikke har pratet med på lenge. Jeg hadde gått rett forbi henne uten å ense henne. Hun hadde prøvd å hilse på meg,men jeg hadde gått rett forbi henne i mine egne tanker. Da gubben spurte hvorfor jeg ikke gidda å snakke med Jeanette ble jeg helt satt ut. Jeg hadde jo ikke sett henne. Ringte henne strax etter på.... Å jeg har også glemt hvor jeg parkerte bilen på butikken. Jeg har også tatt meg selv i nakken flere ganger for å ikke stoppe der jeg har vikeplikt. Glemte neste å stoppe på rødt lys en gang også...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har satt melka i stekeovnen. Gått ut i tøfler. Gått i flere timer med sånne blå poser på bena man får på helsestasjonen. Glemt å dra ned genseren etter amming. Glemt å betale for varer i butikken (gått tilbake etterpå og betalt da) Først brukte jeg å legge varer under vogna fordi det var så vanskelig å trille vogn samtidig som jeg tar med kurv eller vogn, men det her jeg sluttet med for jeg er livredd for å bli tatt en dag. De kommer jo sikkert ikke til å kjøpe en historie om ammetåke. Glemt å betale på T-banen. Glemt lommeboka mi (jeg legger den aldri fra meg lengre selv om det bare er for 2 sekunder på disken) Og masse annet, men ikke be meg om å huske det da.
LisaColli Skrevet 23. mai 2007 #19 Skrevet 23. mai 2007 hehehe, mye morsomt her! jeg tror ikke jeg har gjort noe "stort", men har glemt at jeg kokte smokker, gikk på butikken og kjøpte meg tyggis men glemte av å ta den med meg, glemt å trekke ned genseren etter amming, og glemmer ting hjem til folk hele tiden! og så har jeg gått å leta etter solbrillene mine mens de var på hodet mitt og glemt å skifte genser etter snuppa hadde gulpet på den.. småting hele tiden
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #20 Skrevet 23. mai 2007 Puttet mine gamle joggesko inn i kjøleskapet etter at jeg hadde tatt dem av... MMMM godlukt det!
LisaColli Skrevet 23. mai 2007 #21 Skrevet 23. mai 2007 og en gang hadde jeg ikke trykket på hjulet på vognen ordentlig, så det datt av mens jeg trillet midt i byen, iik
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. mai 2007 #22 Skrevet 23. mai 2007 hm, jeg fant på å sette babyen i setet på vår bil, for så å gå rundt nesten hele bilen og sette meg i den som sto ved siden av! De var like altså. Ho dama (eigeren) lo og lo, og sa at jeg bare kunne ta den for det var ei "skramlekasse":)
Rose69 Skrevet 23. mai 2007 #23 Skrevet 23. mai 2007 ...hehehehehehehh...lo godt nå!!!! Spesielt den med å lete etter mobilen mens en prater i den.Følte meg truffet.hihihiih Mine bidrag: - Gikk "tur" med bæsjebleie-posen under vogna.Glemte å kaste den da jeg skulle gå forbi søplekassa.Posen er av den gjennomsiktige slaget... - Gikk ut med en ny vest jeg hadde kjøpt meg.Alle merkelappene hang på, inkludert en liten pose med ekstra-knappene og en svær, rosa en der det sto "SALG" *fnis* - gått ut i tøfler
Labbetøs Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. mai 2007 Hehe. Flitt at det finnes flere sprø damer enn meg dær ute. Jeg har foresten en venninne som vasket mobilen i vaskemaskina...
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #25 Skrevet 24. mai 2007 Jeg ler og ler her.. Denne skal kopieres over til dataen min. Slik at jeg får vist at ammetåka ikke er til å spøke med. Men hun veninna mi tror sikkert ikke på meg, for hun har ikke godtatt meg som venn på Facebook. De som ikke har ammet før, skjønner sikket ikke hvor gale det egentlig er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå