Gå til innhold

Har dere sommerferieplaner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ønsker lykke.

Vi har vært litt laid back i forhold til sommerferie planer denne sommeren vi.Går det ikke som vi ønsker på st.olav blir det en uke på motorsykkelen i alle fall,og en tur til syden til høsten...Går det derimot vår vei så får gubben lufte sykkelen alene,også drar vi sammen til syden ....

Lillebror har akkurat konvertert til trøder og flyttet, så må jo opp å besøke han en tur.

Skal en tur til varmere strøk til høsten, så regner med at vi feirer 1 års bryllupsdag på et passe eksotisk sted, med mindre jeg skulle bli gravid innen den tid.

Da nøyer jeg meg med hva som helst egentlig, bare ikke 12 timers flyturer og sånt.

Jeg er litt spent på akkurat dette jeg også! Vi bestillte oss sydentur like før første forsøket. Hadde det forsøket vært vellykket hadde jeg vært 13uker på vei når vi drar. Men nå skal jeg teste om en uke, går det bra denne gangen så er jeg bare8 uker på vei når i drar...Håper det ikke spiller noen rolle for spiren...

I allefall, vi skal være to uker på tenerife, gleder meg!! Så skal vi på Rod stewart konsert i Larvik i juli :-) Vi feirer også 1.bryllupsdagen på sensommeren :-) Så er det jo Steinkjerfestivalen da :-)

Annonse

Her blir det dårlig med ferie i år. Får meg jo et kort opphold i Danmark om noen uker da, ha ha. Strever med å få solgt leiligheten min men håper å flytte i løpet av sommeren. Ellers blir det vel litt hundeutstillinger rundt omkring tenker jeg.

Hallo!

Blir to uker i Frankrike på oss:-) Gleder meg veldig til det. Var litt usikker på hele turen hvis jeg ble gravid, har mistet så mange ganger at legen anbefalte meg å ta det helt med ro hele svangerskapet neste gang. Så mislykket forsøk, gjør ihvertfall at jeg kan kose meg i sommer. Hadde selvsagt med glede blitt hjemme hvis jeg hadde blitt gravid. Satser på frysforsøk i august:-)

For oss blir det ferie i eget land, med nyinkjøpt bil. Starter med en lang helg nå i pinsen...Også går det jo ann å håpe at late feriedager fører til en unnfangelse helt av seg selv,for jeg gruer meg sinsykt til opplegget på sykehuset til høsten.

Jeg starter uttak og rugeperioden samtidig med ferien min, så jeg har ikke lagt noen andre planen enn det. Bli det fint vær kan jeg jo ta båten ut til øyene i oslofjorden for på dem har jeg aldri vært.

Og så blir det en tur å besøke søsteren min og familien hennes som har flyttet nordover.

Blir hjemme ei uke, så tar vi ei uke til fjells.. deilig..

Vi har ikke bestemt så mye ennå, skal jo snart bli en ruger for 3 gang og håper jo at allegodetinger 3 nå :o))))

Så vi får se an litt, men sommer blir det og vi skal kose oss!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...