Gå til innhold

November: Hvor mange november babyer sover natten gjennom?


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Her har det ikke skjedd en gang enda.. Han er som regel våken to til tre ganger i løpet av natten nå.. Litt slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sebastian våkne flere ganga om natta å ska ha mat.syns ikkje d gjør nåkka,snart e d slutt på d også...sia han sover i samme seng som oss e jo ikkje d et problem.

e jo i tillegg starta i jobb,kremt.. æ har vært i jobb sia sebastian va tre måna.så da sir d vel sitt at æ enda hold på m den nattamminga..

 

har ikkje tenkt å slutte me d enda..har lytta te sebastian sia han bei født og det har gått kjæmpe fint.så han ska nu få styre d dær sjøl,så fremst d fortsette sånn d har gjort tell nu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover gullgutten natten igjenom.Han legger seg mellom syv og halv åtte og sover til syv tiden.Hender at han er bittelitt våken i fem tiden,men han roer seg fort de få gangene han er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... hun legger seg i 20.30 tiden og får ikke mat før mellom 04.30 og 06.30, men det betyr ikke at hun sover natten gjennom.. rett somd et ervåkner hun gjerne mellom 5-15 ganger i løpet av natten.. gråter ikke, klarer bare ikke finne en ny stilling å sove i selv.. mamma må snu henne, og da sovner hun.. snur jeg ikke henne begynner hun å leke og synge... ja, ja det kunne vel vært verre... hun gråter hvertfall ikke *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har ikke fått mat på natten på nesten 2 måneder, men han har fremdeles våknet for sutt og har hatt en periode der han vil være våken og leke litt sånn rundt 5-6. Da har jeg tatt ham inn i senga vår, gir ham et par bamser og så lar jeg nattbordlampa stå på til han sover, jeg sover selv, men våkner innimellom for å se.

 

Han legger seg kl 7 men jeg gir ham flaske ca kl 11 når jeg legger meg.

 

I natt sov han hele natta for første gang! Jeg ble vekt av sambos vekkerklokke kvart over 7 og babyen våknet ikke før en time senere! Var helt rart, håper det er noe han forsetter med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martine har ikke våknet for mat om natta på et par uker nå, men må en skjelden gang inn å gi henne sutten. Hun sover fra 20 til 8-9-10 tiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi sover som regel natta gjennom, MEN, det hender hun våkner mellom kl. 04-06, og da er hun ikke utsovet... hender hu styrer litt da før hun sovner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri meg så heldige dere er! Jeg har ikke sovet en hel natt på et års tid og kjenner at jeg savner det! Ikke at vi har så fæle netter da. Brage våkner vanligvis 2 ganger om natten og skal ha mat begge gangene. Noen ganger, som i natt,våkner han flere ganger, men trenger da bare sutten eller litt leking/prating før han får sove igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover vi fra 1930-2030 til alt fra 0500-0700, og da får vi litt melk og kanskje sover en 1time til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...