Gå til innhold

Jeg er veldig utsatt for å få åreknuter (arv), bør jeg begynne med støttestrømper allerede?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fra tidligere antydnig på ene låret, rett oppfor kneet. Men da må jeg vel bruke sånn strømpebukse?

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

 

Æ har også sterke anlegg førr åreknuta, og e blitt anbefalt støttestrømpe.

Spesiellt vest du har en jobb der du står eller går mykje i.

 

Lykke te:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA JA JA!! Jeg har også dette fantastikse arveannlegget, og i første svangerskap som 24 åring brukte jeg ikke støttestrømper! Forfengelighet og dumhet.. Og det angrer jeg på nå, har allerede operert engang.

Nå brukte jeg støttestrømper forrige gang og gjør det denne gangen også, det letter masse!

Kjøp opp til kneet eller slike som går helt opp til lysken omtrent.

Sitt med bena høyt med hver anledning du har og bruk strømpene hver dag!

De er dyre, men gå til en bandagist så får du den hjelpen du trenger!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja invester i skikkelige støttestrømper med en gang - helst de som går helt opp til lysken. De er et herk å få på men med litt trening går det bedre. Dessuten må de jo håndvaskes hver kveld... (kan gå på skåneprogram i maskinen men det går kjappere å håndvaske dem). Så må de tørke på badfegulvet til neste morgen. Jeg har bare et par - fra forrige svangerskap,. og begynte å bruke dem i dag. Er bare 6 uker på vei men begynner å kjenne tyngden i beina allerede og er arvelig belastet. PS De er jæ.... dyre - tror mine kostet nesten 1000,-. Men jeg synes det er greit for å slippe å se ut som mor mi! Hun har ikke gått i skjørt siden hun var gravid - selv om hun er åreknuteoperert ser beina hennes skrekkelige ut. No way. Sånn vil jeg ikke bli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bør bruke støttestømper ja, trenger igrunn ikke være gravid for å bruke de! Hvis en er disponert for dette er dette lurt å investere i!!

Kjøpte mine til 200 kr tror eg.. mye å velge i for under 500 ihvertfall, kjøpte på apotek eg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...