PlinkiPlonk Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Tror det kommer av amminga...Er helt stiv i ansiktet, flasser av og er rød. På armene og,klør noe sinnsykt. Har smurt meg med a-vitaminkrem, locobase funker på kroppen, men blir så fet i ansiktet, så sminken sitter ikke. Noen som vet om en krem som virker, spiller ingen rolle hva den koster, bare den funker!! Er rimelig desperat nå
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg bruker selv apoteket sitt merke Vichy til ansiktet (krem, rensevann og peeling). Er storfornøyd. De har for tørr hud og fet hud. Det er jo verdt et forsøk.
tottila Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Hei. Jeg var utrolig tørr i ansiktet under svangerskapet, og ingen kremer hjalp. Helt til jeg kjøpte kanebo sin emulsjon 3. Fantastisk! Dyr, men verdt hver krone.
PlinkiPlonk Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Takk for tips, skal prøve ut alt:)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Elizabeth Arden 8 hour cream. Fungerer på ALT. Beste kremen jeg noen gang har vært borti for "problemting" :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 A-derma Exomega! Virker på alt! GENIAL. Fåes på apoteket
Babyfacepsycho Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Natusan baby salve fungerer faktiskt fint på det meste har jeg funnet ut. Den er rimlig fet, men bare man smører den godt in så blir det bra.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Har du prøvd morsmelk forresten? Smøre inn ansiktet med det? Høres litt rart ut, men er jo verdt ett forsøk? Gratis og du har massevis av det
smakk Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Hadde samme problemet, Avéne skin recovery cream fra apoteket fiksa det kjempebra )
smakk Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Sov forresten med en fuktighetsmaske fra No. 7, den skal også ha litt av æren ;o)
lassie Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 jeg hadde samme problem som deg. Var på ansikstbehandling hos en hudspesialist og fikk anbefalt en renseserie...de heter MD-Formulation, og består av rensemelk og et serum man tar på etterpå. Så er det vanlig ansiktkrem etterpå, jeg har kjøpt Decleor, den skal være bra. Er superfornøyd, merket forskjell etter bare noen dager. bruker morgen og kveld. KOstet endel, 1000 kr for rensemelk og serum, så kommer ansiktskremen i tillegg, men er virkeli verdt det!! Så vil anbefale det på det sterkeste
PlinkiPlonk Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2007 Sånn, nå skal jeg gå å klappe puppmelk i trynet!! Spent på hvordan jeg ser ut i morra, vokser vel ut en ny pupp midt i panna... Takk for tipsa, skal kopiere dette til jeg skal på shopping:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå