Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed om det....og nå sitter jeg å tenker på hvorfor.....er det for å få en jevn syklus...eller er det forde vi ikke bør bli gravide på egen hånd under forsøk?

Jeg har en nokså jevn syklus på 28-30 dager og når jeg gikk på pillen så var det ikke slik at jeg fikk mensen på dag 28....men det varierte som før...28-30 dager- så derfor forstår jeg ikke grunnen til å begynne på pillen.

I tilegg er det umulig for oss å bli gravide...da mannen min har 0-1 sædcelle i utløsning istedenfor mange millioner som er normalen........vi kan jo eventuelt bruke kondom istedenfor pillen vel?

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg fikk også beskjed om å begynne på pillen.

Er visst for å stablisere syklusen...Men min syklus er stabil,som din,så vet ikke helt jeg..

Skal ta pilla kun i 3uker,så siste dagen min i morgen.

Når mensen kommer da,skal jeg begynne på sprøyter,Puregon,den andre blødnings-dagen.

Jeg kunne fått p-piller av legen min som hun hadde liggende,for da hadde jeg spart de kronene sa hun.Men de var gått ut på dato.....Og da ba hun meg om å kjøpe nye.

Tråkig det der..Skulle tro at de holdt seg da,men er vel best å være på den sikre siden.

:)

Vet du hvor lenge du må bruke pilla?

Okey....jeg har ikke resept nå jeg da- så da rekker jeg ikke kjøpe nye (er på dag 2).........hmm- jeg får bare bruke disse inntil jeg får tak i nye da.

Jeg skal gå på dem i en eller to sykluser- er ikke helt sikker på når vi kommer i gang enda--

skal jeg sende deg et brett med yasmin P-piller?

jeg har brugt ett brett selv nå, for at jeg skulle få blødning igjen etter utskrapning, sånn at jeg rakk et forsøk til før sommern. -og jeg rakk det, men en dags margin!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...