Gå til innhold

vil dere fortelle litt om dere selv? Nyskjerrig jeg...:)


Gjest

Anbefalte innlegg

i hvilken uke er dere? Hvor mange barn har dere? Hvor gamle er dere? Sivilstand! Har dere type,hvor lenge har dere vært sammen? Hvor er dere fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 9+3, venter vårt første barn, jeg er født i 85 og han i 86, har vært sammen i 3 år og samboere i 2 år, er opprinnelig i fra Finnsnes, en by i midt-troms, men studerer og bor i Tromsø =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er i uke 9+1, jeg er født i 89 og han i 86, vi har vært sammen i

1 1/2år og er fra Stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente89_med gull i magen: Ser på profilen din at du venter 25 desember, jeg har termin samme dag. jeg var hos legen for to dager siden ,da var jeg i følge han 9+1.. nå er jeg 9+3 !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke enda om jeg er gravid..jeg er forlovet.Håper veldig på giftermål snart da..jeg er 30 år.min forlovede er 45..vi har 1 barn sammen,1 jente på 18 mnd,jeg har 2 barn fra før,en gutt på 10 og ei jente på 8.Tilsammen 3 barn:).Tok keisersnitt på alle.Bor like utenfor Molde.jeg og forloveden min har vært sammen i 2 år og 8 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+3 idag:) Har ingen barn fra før. er 19 år og samboeren min er 23. Vi har vært sammen litt over 3 år. Er fra ei lita øy på Vestlandet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 24, og samboeren min er 30, vi venter nå vårt første barn, vet ikke termin enda, for jeg har vært litt sløv med å føre mens inn i kalender. :) Men tror jeg er i min 6. uke nå. :)

Vi har vært sammen i litt over 8 år, og samboere i snart 8 år. Vi har hus, stasjonsvogn, hund, hytte, campingvogn.. ja, det meste, så nå var det bare et barn som manglet, og nå blir vel det også forhåpentligvis.

Bor ca 5 mil fra Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+3 i dag. Vi fikk en datter i Juli -06, og venter nå nr 2 :D Foreløpig termin er 29 januar -08.

Det blir 2 tette, men det blir utrolig kos :D

Har vært sammen med min kjære i 5 år nå, vært forlovet i 3 år, kjøpte hus for 3 år siden. Er fra og bor i Gjøvik :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+5 i dag...er 24år og mannen min blir 28 til høsten...vi har vært gift siden i fjor sommer....var forlova et år først men har vært sammen i snart 8år (siden jeg var 16)

jeg har vært gravid en gang før men mista spiren i januar-07 så nå blir det en ny baby i jan-08 i stedet...gleder oss veldig..

har vært hos legen i dag og får tidlig UL i uke 9 ca:)

vi har helt nyoppussa nytt hus fra 2005...

jeg jobber som sykepleier:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er i uke 9.jeg er 24 og han er 27.vi har vært sammen 1 år og venter den første.jeg har fra før ei datter på 4 år fra et tidligere laaaangt forhold.vi bor i ny leilighet nå og holder på og bygge hus som skal være ferdig i februar/mars neste år.vi skulle egentlig prøve og ha babyen til da men det skjedde litt fortere så den kommer før huset,men det går så godt att:-)

jeg jobber som kokk og han driver eget rørlegger firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er 21 år, sambo er 30, dette er min første, er 7+1 ¨på vei!! sambo har en sønn på 6 fra før:)

Bor i hedmark, sambo er selvstendig og jeg er hjelpepleier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2, foreløpig termin er 9 januar. Har ingen barn fra før.Jeg er 25 og min mann er 29. Vi har vært sammen i 8 år, forlovet i 6 år og til sommeren feirer vi vår første bryllupsdag. Vi bor i Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Snart 27 år, samboer 38 og har en sønn på snart 9 mnd sammen, er i min 9 uke og venter med andre ord to tette.. samboer i 3 år 7 mnd, sammen 3 år og 9 mnd, og forlovet snart 2 år. han har en sønn på 7 og tar seg av jenta på 10 som mora til sønnen hadde fra før.. utdannet hjelpepleier, driver med litt hobby salg å si og samboer er selvstendig næringsdrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+2 med førstemann. Er snaart 24 år, og samboer med en fin gutt på 26. Vi har vært sammen i to år, og bor for øyeblikket i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og har verdens beste mann :) Vi har vært gift i 6år, så ja gikk til alteret tidlig. Vi har en gutt på 5 år og er fosterforeldre til en på 9 år, så venter nå barn nr 3, men biologisk nr 2.

Har kjøpt oss nytt hus, gleder oss til flytting og baby. (er 7+6 i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...