Gå til innhold

klageinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få frustrasjonen min ut her på BIM !

Føler ikke jeg er tilstrekkelig til noe som helst om dagen, er i dag 9+3 og kvalmen sitter langt inne i magen, går å brekker meg konstant, er dautrøtt - alt jeg vil er å sove.. klarer såvidt å gjøre husarbeid eller gå meg en liten tur.. midt oppi det hele sitter jeg her med en halvferdig eksamen som skal leveres inn på fredag.

Flere som har det på samme måte? ikke nok med det, så synes jeg venner og familie er utrolig irriterende, fordi de blir sure hvis jeg ikke har ork til å komme på besøk eller gjøre så mye sosiale aktiviteter som før!

Måtte bare få det ut!!! det var godt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene! klart det , skulle bare mangle sier jeg! Ikke godt for andre å forstå kanskje, hvis de ikke har opplevd det selv, men man er nødt til å ta hensyn til seg selv.

Heldigvis blir formen som regel bedre i 2 trimester, men det er mager trøst hvis man er veldig plaget . Du får bare prøve å si ifra så ordentlig du kan, og så får folk rett og slett godta det, mener nå jeg.

Lykke til med eksamen og svangerskap! Håper du har noen å få hjelp av om du trenger det!

Skrevet

jeg er også 9+3 og er super dårlig...jeg er verst på ettermiddagen og kvelden.beholder ingen ting ;( så jeg vet hvordan du har d...d bare flyter over her hjemme :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...