Gå til innhold

Brun i solarium eller spraybrun til bryllup?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer? Bekymret for konsekvenser av for mye sol, men har hatt venner som opplever å bli flekkete av spraybruning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lest at man halt trygt kan ta solarium, men legg gjerne en t-skjorte eller lignende over magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte jordmor Siri om dette for noen uker siden på nettprat. Hun sa at det var helt greit å ta litt solarium. :)

Jeg gjør det med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir litt flekkete av selvbruning, da jeg giftet meg var jenta vår 2.5mnd og solaruim uaktuelt. Ble et greit resultat m spraying! ville ikke tatt sol jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår helst solarium selv, men tror faktisk jeg ville ha valgt det fremfor spray-tan når du skal gifte deg. Det er ikke verdt å risikere de brungule flekke på den hvite kjolen, og i tillegg er det ikke alle som er like flinke å få farven jevnt på, som du sier.

Du trenger jo ikke å ta så mange timene før du får litt farve, da. Og da er det ikke farlig for babyen, såvidt jeg har fått vite.

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trolig ikke farlig for babyen, men jeg har hørt at man kan lettere få pigmentflekker når man er gravid, så alt med måte.. Men litt skader vel ikke? Ellers så kan man jo gjøre underverker med litt fin sminke?

Hva med å unne deg å bli sminket av en proff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...