Gå til innhold

Noen ganger skal man ha litt flaks også;)

Anbefalte innlegg

Min kjære har vært sylte utslått av allergi,så vi hadde kos først i går på dag 11 denne pp,jeg regnet med at EL var i emning grunnet slim så tenkte at det passet jo himla bra,dessuten ville jeg ha han for å si det sånn ;) he he er en stund siden lysten har fått råde,

etter kosen tredde jeg beina så langt jeg klarte oppetter veggen for å hjelpe de slappe gutta i riktig retning,trenger en dytt når de ikke klarer å svømme selv ;)

Siden vi ikke skal ha ekstern hjelp må vi jo bruke de triksene som finnes,så kan de som mener at det ikke hjelper mene hva de vil,vi tror det hjelper vi ..og når tro kan flytte fjell så kan det jammen flytte spermier he he..huhhuuu juuhuu..osv..jodda..:)

Vel i dag oppdaget jeg at det var no more slim mao vi traff denne gangen og,er vel 19 gangen siden vi startet prøvingen vi har truffet el men..nå koste vi oss hvertfall igjen,ingen tvangssex ,og det føles jo bra.

Så får vi se da rundt den 7 juni,om mirakelet endelig kan ha skjedd.

Klem til dere alle fra gladforatdetersologmaiSkifer:)

Fortsetter under...

Hei

Da antar jeg at gutta fikk fart på seg i riktig retning (de gidder vel heldigvis ikke å ta den tyngste veien - svømme ut, altså :) Gjør sikkert susen at var ren lyst og ikke tvang som sendte dem ut på den store eggjakten. Håper for dere. God klem (c:

He, he, du skriver jo bra da. Kan levende se for meg ei som ligger oppetter veggen med benene. Har gjort det selv og det er jo mye rart vi finner på for å bli gravide. Jeg er jo gravid nå, og vi hadde kos mens jeg hadde mye slim utflod, og det klaffet iallfall. Blir spennende og se om det klaffet for dere.

Åh, skifer! Så godt å høre at du er glad og fornøyd=)

Har tro på at `lyst sex` gir bedre resultater enn `plikt sex`! Orgasme skal vist også hjelpe svømmerne oppover i livmora=)

Krysser fingrene for gode nyheter rundt 7.juni!

God rugetid da=)

Høres vanvittig bra ut Skifer. Det er slik det skal gjøres.

Jeg har heller ikke noe tro på min kjæres svømmere så jeg ligger med pute under rompen etter sex og har spermen i meg hele natten etter sex....heheh Mange syntes det er ekkelt . Jeg er ikke så fin det. Vil man ha unger så vil man ha unger. Jeg har ikke ti år på meg for å si det sånn...

Klem og lyke til frem til IKM

Tusen takk jenter:)

Spennende tider fremover nå,deilig å kjenne litt på spenning igjen,tester i bestilt og på vei i posten og greier,så her er jenta som virkelig har fått futten tilbake,skal klare dette her vi,har ikke prøvd i et og et halvt år for ikke`no.

Så får elendige prøveresultater være som de er,vi trenger bare en for å lykkes,og det kan vel godt være den ene har dukket opp nå,lokket frem av sol ute og allergi hos mannen..ja regelrett nyyyst frem har den blitt..

Mange klemmer tilbake til dere:)

Annonse

Så godt å høre at lysten og optimismen råder i Skiferhjemmet igjen!

Selv har jeg hatt et lite koselig kjelleropphold noen dager nå, men er straks klar igjen - på jakt etter neste års skuddårsbarn! Tror jammen jeg skal slenge beina oppetter veggen jeg også når el nærmer seg igjen.

Du får holde oss oppdatert om utviklingen videre!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...