Veslesnuppa Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Eller må dere vente til 2 dag mens? Jeg har fått beskjed om å begynne med Puregon på 2 dag mens. Det er ca 30mai,men kan jo hende en dag før eller senere... OG hvor mange dager ca stikker dere før egguttak?? Er rundt 7 dager vanlig? Kanskje mange dumme spørsmål her nå men.....
Veslesnuppa Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2007 Må dytte litt.. Lurer på hvordan dere gjør det se:)
oda1 Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 hei igjen:) jeg har fast dag jeg skal begynne å stikke på, og har hatt det tidligere også. MEN DENNE GANGEN SKAL JEG GÅ LENGER PÅ SPRAYEN FØR JEG STARTER MED SPRØYTENE. sist gang gikk jeg 14 dager på spray før sprøytene, og denne gangen bli det 17 dager med spray før stikking.. deretter 10 dager med sprøyter + spray frem til ultralyd.. stort sett har vi samme opplegg hele gjengen her, men litt avvik kan det være, avhengig av sykehus, lege og syklus. men, klaffer det så klaffer det...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 hei rosa tårer:) Begynner du direkte på sprøytene, eller har du gått på spray? Når vi kommer i gang med forsøk så er jeg usikker på om vi skal ha lang eller kort protokoll- og lurer derfor på hvorfor noen må gå på spray, mens andre kan begynne rett på sprøytene. Har spurt om dette før, men jeg skjønte det ikke helt. Hvis man kan begynne direkte på sprøytene er jo det best..... Håper det klaffer for deg- du er heldig som snart er i gang! Har du hatt flere forsøk? klem Bella
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal ha lang protokoll,dvs spray og sprøyter.En uke i dag til jeg begynner å stikke.På kort protokoll begynner du vel å stikke på syklusdag 2.På lang protokoll er i allefall alle datoer frem til første ul staket ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå