Gå til innhold

hjelp meg....:(


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

nå har jeg fått brunaktig utflod igjen....blir så lei meg og så bekymra...var akkurat sånn det starta med ma sist..men da var jeg i uke 13 nå er jeg bare i uke 6 (5+5).....noen andre som har hatt det sånn??????skal heldigvis til legen i dag....men det hjelper vel ikke stort...hmmmm

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

skjønner at du er bekymret, godt at du skal til legen i dag. Så får du forhåpentligvis svar der. Jeg opplevde små blødninger de første ukene av mitt andre svangerskap, ble kjemperedd! Men den gangen var det bare en infeksjon. Håper alt gar bra, da! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda..det skifter jo veldig opp og ned..roer meg ned en stund og så begynner tankene og bevege seg inn på abort igjen...men tror nok dette her går bra....satser på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødninger i uke 7 i forrige svangerskap. Det gikk over etter en ukes tid og alt gikk superbra resten av svangerskapet. Det er ganske vanlig å ha blødninger så tidlig. Du har masse blodkar i livmor og på livmorhalsen som kan blø litt og gi den typen utflod.

 

Det viktigste jeg ble fortalt var at så lenge du har smerter og det bare er litt blod så er det som regel helt normalt. Men hvis du har hatt en MA tidligere og er bekymret så bør du ta kontakt med legevakten for å få en ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...