Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Leser alle anbefalingene deres, og skulle så gjerne brukt masse penger på vogn, men jeg har ikke råd. Er det noen som har tips om en billig og bra vogn?
Mazza** Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 vet at babyshop har en kampanje på en vogn nå , 1499,- det er en kombivogn. Ser fin it , men vet ikke kvaliteten på den dessverre....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Denne vogna kan vel ikke være all verden vel.Pris og kvalitet høre som oftes sammen.
minime<3 in belly Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Om du ikke nødvendigvis ønsker HELT NY vogn så er det masse vogner som selges på FINN.NO Baby best selger jo masse billige og bra vogner som ikke koster for mye...
elton Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg ville nok sett efter en pent brukt en, da kan man jo få en dyr en, bare billig. Lykke til med vogn kjøp!
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Kjøp et kvalitetsmerke som er pent brukt. Er mange nesten nye vogner til salgs på finn.no Når jeg sier kvalitet tenker jeg på Simo Brio Teutonia mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå