Gå til innhold

Regntrekk til spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille meg regntrekk til teutonia-vognen min fra lilleprinsen.no. Jeg har en svart spirit S3. Nå lurer jeg litt på å kjøpe regntrekket i marine i stedenfor svart. Dere som har regntrekket: ser man fargen på vognen gjennom trekket noe sted sånn at det er finest å kjøpe det i samme farge som vogna?

Tenkte at hvis ikke man gjør et kan det kanskje være litt fint å ha trekekt i en annen farge sånn at man kan "late" som om man har en annen farge på vogna...

Falmer trekket i fargen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har svart så svarer ut fra det. Ser ikke fargen på vogna gjennom det svarte trekket hvertfall:-) Trekket falmer ikke i fargen. Det er så mye bedre trekk enn det udugelige trekket som følger med teutonia vognene.

Skrevet

Det blå regntrekket har en spesiell blåfarge jeg ikke likte. Jeg kjøpte mørkeblå vogn hos Lilleprinsen, men fant fort ut at det svarte regntrekket var mye finere. Du ser ikke fargen på vogna gjennom trekket.

Skrevet

Mitt sorte har ikke falmet!

Ville valgt rødt eller sort, det blå var litt rart i fargen. Fikk faktisk anbefalt av hun som driver lilleprinsen å velge en annen farge enn blå.....

Nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte et sprekt regntrekk i rødt i stedet!

Skrevet

Signerer dette innlegget:)

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe svart??

Det er da supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...