Gå til innhold

dere som har slitt leeenge..flere år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi gir vel ikke opp det finns alltid håp sies det, men håpet forsvinner jo mer og mer, jeg går inn i min 54 pp nå og har bestemt meg for å legge alt av baby på hyllen, det er ekstremt tungt med alle de nedturene hver mnd.

*lykke til med spiren i magen*

Ja det er utrolig slitsomt og skuffelsene kommer så alt for ofte------vi har gitt opp håpet å bli gravide på egen hånd vi.....på grunn av at legene sier det er så godt som umulig på grunn av svært få cæd-celler:(

Vi venter nå på å få kommet i gang med prøverørs-forsøk----vi gleder oss veldig og håper å lykkes med dette!! Men først må mannan min gjennom et inngrep for å se om han har levende sædceller i bitestikkel eller i celle-vevet.....har han ikke det, så vet jeg ikke om det noen gang vil skje for oss:( Men vi krysser alle fingrene!!!!!!!!!

Annonse

hææ, er det noe jeg ikke har fått med meg. mener folk at dersom man har 3pp eller 26pp så er det like stor kjangs for å bli gravid??? Da kan de ta seg en tur på bibliotek.

men jeg vil si til deg som har en mann med dårlig sædkvalitet, det finnes håp. jeg kjenenr et par hvor mannen hadde INGEN levende sædceller. Det var ingen som vill hjelpe de med prøverør, bortsett fra Hausken i haugesund. etter flere forsøk var hun gravid. Noen år etterpå fant de ut at de ville prøve en gang til så de satte seg opp på venteliste. men på ett eller annet mirakuløst vis hadde de klart del selv.

Og til deg dollypopp, ikke gi opp, det ER håp. Jeg skulle egentlig ikke klart å bli gravid, det var mot alle odds, men jeg klarte det likevell. Klarte til og med å bli det uten hjelp nå 2. gang, men mistet da men. Så ikke gi opp, jeg var i ferd med å gi opp selv, men vi klarte det tilslutt

jada,hadde noen heftige diskusjoner rundt der der for noen uker siden.

fikk høre det at ønsket var like sterkt samme hvor lenge man hadde

prøvd,så ingen hadde det værre enn andre...bla,bla,bla...

det ironiske her er jo at hun som startet dette innlegget er gravid for

2. gang og det etter bare noen få pp.

er noen som liker å gni det inn.....

blir litt sånn små kvalm av sånnt jeg.

håper det klaffer for dere fort igjen Lulla!!

var så utrolig trist at du mistet.

vi drar på ferie i morgen,så når jeg kommer hjem vil jeg ikke se deg

her inne;-)

går det virkelig an. Da kan jeg si imot det hun sa. min situasjon er helt annerledes denne gang. Denne gangen gråt jeg ikke hver gang jeg fikk mensen før jeg ble gravid, sist gang var det som om noen hadde slippet en atom bombe over hode mitt. Å ikke få barn er noe av det verste noen må gå gjennom, det er jeg helt overbevist om. Det er flere som har sagt til meg at personen jeg var sakte ble revet bort før jeg ble gravid sist gang, jeg var så deprimert. Er egentlig alltid smilende å glad, men var ikke det da. Nå denne gangen er det anerledes. Det er fortsatt vondt da jeg vet at det ikke er et selvfølge at jeg skal få ett til barn, men ikke på samme måte enda siden jeg ikke har prøvd så lenge som jeg gjorde sist. denne gangen når jeg mista ble jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempe lei meg, å det gjør fortsatt vondt. derimot sist gang da jeg hadde prøvd 2 år, så var det som om noen stakk en million kniver gjennom meg da jeg trodde jeg kom til å miste. Det er flere som har sagt til meg at de er glad det skjedde denne gangen å ikke sist gang. grunnen er at sist hadde jeg prøvd så lenge å jeg hadde ikke klar å gå gjennom det, var så lang nede fra før.

Kjenner rett å slett jeg blir provosert over folk som mener at det er det samme om man har prøvd 2pp eller 30pp, for de vet IKKE hva de snakker. De skulle berre visst hva helvete det er. Det ødlegger deg innvendig å gjør livet et h...........................

huff, det var min utblåsning, men jeg blir så irritert. det sitter så dypt i meg enda, å jeg har så vondt over alle som må gjennom det samme. Det er så sårt og så urettferdig. så hvis jeg noen gang hører noen si noe slikt igjen, ja da smeller det for meg. da ønsker jeg rett og slett at de skal få oppleve hvordan det er

godt vi har hverandre da!!

blir for dumt å si noe som helst til de som ikke har vært der.

de kan prøve å forstå,men det funker rett og slett ikke.

jeg unner deg så sinnsykt en liten til!

og det nåååå,og ikke etter 30pp.

ser man det...jeg kan unne en annet å bli gravid..heisann...

mange klemmer til deg Lulla;-)

hehe, morsomt, forstår godt hva du mener. Hsker at jeg klarte kun å bli glad når noen slitere ble gravid, men ikke ellers. Nå er det slik at jeg klarer å se andre gravid (foreløbig), men synes det er litt vanskelig å se folk som jeg kjenner gravid siden jeg mistet. Jeg håper virkelig det blir klaff for deg snart, man kan bli gal av å gå rundt å vente. Hva var det som var galt nå igjen, mannen??? Og hva behandling har dere prøvd??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...