Gå til innhold

Kjære dere dibbere kan dere vær så snill og hjelpe meg med og sette opp hva jeg kan spise når jeg skal begynne med og slanke meg?

Anbefalte innlegg

Det jeg hadde tenkt til og spise er:

Frokst 07.30: 2-3 knekkebrød med kalkunpålegg,salat og agurk + 6 kapsller bio-t med et stort glass med vann.

Mellommåltid 1 banan + stort glass kaldt vann

Lunsj 11.30: 2-3 knekkebrød med magerleverpostei og agurk + et glass lett melk

mellomåltid: hvis jeg blir små sulten så tar jeg meg et eple eller en yoghurt av den sunne varianten

Middag17.00: spise det som de andre spiser men bare mindre posjoner enn det jeg har pleid og spise+ masse grønnsaker

Kveldsmat 19.00: 2 knekkebrød med koktskinke,salat og agurk

Skal trene 3 dager i uken i 1 time og gå tur minst 1 time vær dag. Skal også drikke 3 liter cvann tilsammen løpet av en dag.

Er dette for lite og hva ville dere evt gjort om på dette?

Takk til dere som tok dere tid til og se på dette og hjelpe meg.

Fortsetter under...

Jeg vil ikke begi meg ut på om det er lite eller mye kcal, for det synnes jeg er veldig vanskelig selv, men jeg vil anbefale deg å gå inn på grete rode sin vektklubb, der er det mye nyttig info å hente. Jeg er selv registrert der, der registere jeg det jeg spsier om dagen og det jeg har trena. der får jeg renga sånn ca hvor mange kcal jeg forbrenner med den og den type trening, og hvor mange kcal jeg har spist.

Men jeg spiser noen lunde et sammen som deg, bare ikke så mye kjøtt, spiser cottage chees istede, det har også høyt protein innhold. Så er jeg på slankenett.no, også et kjempe fint nett sted.

Men lykke til da, du har en god plan synnes jeg

Anbefaler deg å bruke vektklubben.no

Tenk at du skal ha et kaloriinntak på omtrent 1500 om dag. Det stemmer for de fleste. Du kan i grunn spise hva du vil, men velger du å bare spise sjokolade får du a) lite valuta for kaloriene og B) mangelsykdommer. jeg hadde ikke overlevd på en sånn knekkebrøddiett som du setter opp. Jeg spiser stort sett brødskiver. Og jeg har alt på fra skinke til vanlig norvegia. Eller italiensk salat. Kjøkkenvekta er mitt beste redskap.

Talerkenmodellen er fin. 1/4 protein(kjøtt, egg), 1/4 karbo (ris, potet, pasta) og 1/2 grønnsaker. Lag dressing av naturell yoghurt.

Husk du skal legge om vanene for livet, da er det greit å legge lista på et nivå sånn at man faktisk kan lykkes på sikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...