Gå til innhold

87_jenta!! :-D

Gjest

Anbefalte innlegg

er du her i dag? har prøvd å ringe deg, men kommer bare til en svarer, har du fått nytt nr? i så fall så send meg en mail da (#)

men det jeg ville si var bare tusen takk for hilsningen i går. fy fader jeg skvatt da jeg skjønte at den var til meg. nå har du oppfylt en av mine drømmer.haha. kjempegøy!

nå er d ikke lenge til lile kommer jo, da må jeg komme ned å hilse på (A) her går prøvingne for treigt, han er jo borte halvparten a gangene! kjiiipern, men sånn er det.

savner dere

klem

Fortsetter under...

Heeei!!!!!!!!!! Kom den virkelig med i sendingen? wow så kult =D hehe det hadde jeg aldri trodd! Morromorro! Bra at du hørte på da ;)

Hatt litt trøbbel med abonnementet :-S men har sendt deg en mail nå med C. nr, så håper jeg at vi får oss fasttelefon snart for da blir det billigere!

Ja babyliten kommer snart, hodet har festet seg alt =) litt skummelt også :-O men du vet at du alltid er velkommen her! Nora Sofie sender deg en nuss ;)

Har ikke sett deg her på bim på lenge, er du mest på bli gravid? Spiren din kommer nok snart skal du se! Hils T. masse fra oss!

Mange klemmer fra meg og mine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...