Gå til innhold

Hei Melena og Regnbuemor.

Anbefalte innlegg

Går det bra med dere? Veldig spennende tider dette her, hver gang jeg logger meg på så tenker jeg at det når som helst kan stå at en av småguttene har kommet. Litt tidlig kanskje, men man vet jo aldri....

Håper dere har det bra og ikke altfor tungt og slitsomt den siste tiden fram til fødsel i allefall.

Hilsen planleggerfamilien.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9380989-hei-melena-og-regnbuemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei. Så hyggelig!

Joda, alt bra her. Litt tidlig nei??!! Her har jeg gått og forventet fødsel i fjorten dager alt. JM sa jeg var så fødeklar, og da ble jo gnisten tent da kan man si. Men alikevell så har disse dagene tross alt gått fort, heldigvis. Er ganske så lei nå ja. En ting er all ventingen når man skal bli gravid, men det er jammen ingen picnik å gå her stor som en flodhest og bare venter på å få møte gullet sitt... hmmm.... Men alt i alt så skal vi ikke klage. Vi HAR blitt gravide, og har snart to vakre Storkebarn. Det er lykken over allt faktisk.

Og dere da? Alt bra?`Er dere omtrent halveis nå? Fin tid det der. Passe mage, passe energi osv...

Klemmer fra

Så utrolig spennende det må være å gå å vite at når som helst skjer det. Kanskje i dag, kanskje i morgen....I løpet av bare noen dager skal dere få møte ham!

Her går det bra stort sett, vi er i uke 21 og alt er bra med barnet. Har vært veldig heldig og vært i fin form helt til nå, men plutselig snudde det. Vondt i ryggen, halsbrann og en utrolig utmattelsesfølelse kom som kastet over meg. Det går seg vel til, kommer antagelig av at det har vært litt for hektisk en periode med mye som har skjedd på en gang.

Men det er visst verdt det har jeg hørt....og det vet jo du som allerede har en og nesten er i mål med nr 2. Ta vare på deg og samle krefter nå da!

Heisann.

Koslig å bli spurt etter! :)

Jeg henger med enda. Akkurat 1 mnd til termin i dag! Det er egentlig helt, helt ufattelig. I går fikk jeg endelig rotet meg til akupunktur, og jeg tror faktisk hun fikk tatt bort endel av halsbrannen min, og leggkrampene jeg har hatt. At jeg ikke har gjort dette før!!! Jeg har ikke hatt en natt uten halsbrann siden desember, før nå i natt! Utrolig deilig. Skal tilbake i morgen, hun jobber litt med bekkenet mitt også, og skal sette modningsnåler etterhvert. Jeg er blitt lovt å slippe å gå så mye over termin, men vil helst at denne lille Bølla skal finne veien ut selv. :)

Nå har jeg "bare" tre eksamenr igjen, så er det bare å vente...

Han i magen har det iallefall bra, han sparker, åler og står i så det holder for tiden. Å ligge i senga og lese med boka støttet på magen er alltid like morsomt, han sparker som en gal da, og boka hopper i alle retninger og veier. Like gøy er ikke akkurat det når man prøver å konsentrere seg om pensum. :)

Hehe, har en mistanke om det ja. Var hos jordmor i dag, han ligger fortsatt med hodet ned, men har ikke festet seg. Håper at han fester seg snart...

Hadde akupunktur igjen i dag, det var morsome 20 minutter på benken der, ettersom han holdt fult show, så hele magen beveget seg. HEhe. Er sånn at jeg tror jeg kommer til å savne sparkingen når han er kommet ut..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...