Gå til innhold

hun svenske dama med anbefalt mageleie..

Anbefalte innlegg

er det noen som har lest denne boka og som bruker teknikken her aktivt? eller noen som bruker teknikkene som er beskrevet men lar babyen ligge på ryggen? hvilke erfaringer har dere?

Jeg leste såvidt gjennom boka igår, men syns hun er så bastant på sånne rare ting. tror dere virkelig på det med dødsangst/overlevelsesangst hos babyer?

tror metoden hennes heter Sove-hele-natta...

Fortsetter under...

Anna Wahlgren heter hun. Jeg har lest boka og for tiden er gutten min på 6mnd så umulig å få til å sove at jeg er fristet itl å prøve den kuren hennes, men jeg liker ikke at de må sove på magen så jeg er litt tvilende til den.

Hun har veldig bastante meninger, jeg så dvdn med hennes teknikk og jeg tror man må være minst like bastant som henne i gjennomføringen av kuren for at den skal virke.

Jeg vet egentlig ikke om jeg tror på det med overlevelsesangst/dødsangst, men jeg skulle jammen likt å visst hva han tenker når han ligger som en krakilsk orm i senga og nekter å sove ;)

har akkuratlest the no-cry sleep solution som er en helt annen type bok. Hun er mye rundere i kantene enn wahlgren. Hennes "kur" tar lengre tid enn Wahlgrens.

Hallo...det er advart mot denne metoden hennes frs både leger,helsesøstre og annet helsepersonell. Det er direkte farlig å følge metoden hennes. Så henne på tv der hun demonstrerte hvordan hun gjorde dette, og jeg ble helt sjokka. Barnemishandling kaller jeg det

Beklager men du er helt ute å kjøre! Riktignok hadde jeg vært svært skeptisk til å legge barnet mitt på magen når den var nyfødt. Men etter at de klarer å snu seg dit selv er dette helt ok.

Vi har akkurat kjørt metoden på vår 19 måneder gamle jente og hun sover endelig hele natten. For først gang i sitt liv. Jeg er bare så fornøyd. Har prøvd no-cry-solution. Funket dårlig for oss men passer sikkert noen andre.

Hvis barnemishandling er å gjennomføre hennes kur tror jeg du har dysleksi!

Kort fortalt går kuren ut på å legge barnet på magen eller siden, holde de på ryggen med et bestemt grep, og så si en regle 4 ganger. Første gangen når du holder barnet på ryggen og fortsette når du er på vei ut rommet. Denne reglene skal bli til en refleks som får barnet til å forstå at det skal sove. Du skal følge godt med på barnet og hvis det skriker seg opp skal du gå inn igjen og gjøre det samme. Ingen skrikekur med andre ord!

Det er mye mye mer rundt det altså men ville bare at du skulle vite hva du kaller mishandling.

Du kan lese mer her:

www.annawahlgren.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...