PetraAmanda Skrevet 23. mai 2007 #1 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei! Var på sykehuset Østfold til undersøkelse i dag. Gynekologen min har henvist meg for lap etter at hyst ikke var mulig å gjøre på meg. På sykehuset vil de ike gjøre lap, for de finner ikke noe patologisk som tilsier at jeg trenger en lap - men JEG mener at jeg trenger det!! Gikk altså derfra like blank og tom som da jeg kom. For meg (og sikkert for dere andre!) er det uutholdelig å ikke få noen svar! Føler at jeg går gjennom den ene jævlige undersøkelsen etter den andre og alt til ingen nytte! Vel, over til det egentlige spørsmålet: Overlegen på Sykehuset sa at jeg må velge hvilken klinikk jeg vil bruke for IVF. Hvordan i all verden skal jeg vite det?!?! Da er det godt å ha dere, kanskje dere har noen råd? Er Riksen, Ullevål og Volvat i Oslo som er mest aktuelle for meg som bor i Østfold, men hvilket er best, har kortest ventetid osv. Kjempefint med noen råd nå.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9380360-ivf-p%C3%A5-riksen-ullev%C3%A5l-eller-volvat-hva-skal-vi-velge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
milk Skrevet 23. mai 2007 #2 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei! Jeg var veldig fornøyt med Rikshospitalet. Legene og sykepleierne var veldig omsorgsfulle og synes jeg fikk den informasjonen jeg trengte. Ikke vær redd for å spørre om ting du lurer på! Jeg fikk mange ekstra ultralyder som jeg jo egentilig ikke hadde krav på. Dette på grunn av min redsel for å miste spiren. Lege Mellembakken var bare helt super:o) Ble gravid på første ivf-forsøk:o) Tok forresten akupunktur før, under og en gang etter innsetting. Det var 9 mnd. ventetid da jeg var i systemet, men det varierer. Vi ventet vel i 5 mnd før oppstart. Men selvøflgelig så har folk forskjellige meninger om sykehusene, men vi var i hvert fall velig fornøyde. Lykke til med valg av sykehus og selvfølgelig forsøket:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9380360-ivf-p%C3%A5-riksen-ullev%C3%A5l-eller-volvat-hva-skal-vi-velge/#findComment-9381924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 23. mai 2007 #3 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi er henvist til IVF på Ullevål, og er så langt veldig fornøyde. Jeg valgte Ullevål for oss, da jeg hadde lap. på Ullevål i fjor, og var veldig fornøyd med dem. Nå er jo IVF en annen avd., men sambo har vært der og levert prøver flere ganger, og har et veldig godt inntrykk. Vi har også vært til samtale (det er så langt vi har kommet), og er foreløpig godt fornøyd. Det er ca. 8 mnd. ventetid på Ullevål nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9380360-ivf-p%C3%A5-riksen-ullev%C3%A5l-eller-volvat-hva-skal-vi-velge/#findComment-9385551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå