Gå til innhold

Hvilket kjønn - stemmer det dere har på følelsen??

Millerine

Anbefalte innlegg

Jeg har følt så utrolig sterkt helt siden jeg så hjerte slå at det er en liten gutt som bor inni der. Den gutte-energien er helt overveldene, og jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle ta feil.

Men kan jeg egentlig vite det da?

Hva har dere erfart - dere som har fått vite kjønn?

Stemte det dere trodde og følte?

Det hadde jo vært litt koselig om det virkelig stemmer. At vi kan føle babyens "sjel" sånn helt instinktvis, det burde jo være sånn!!!

Det hadde vært gøy å høre deres erfaringer og historier jenter!

Klem

Fortsetter under...

Hei på deg!

Helt siden jeg var 6 uker på vei var jeg helt overbevist om at det er ei jente. På den ordinære ul og en kontroll ul vi hadde en mnd senere mente jordmor også at det er ei jente. Skal på 3D ul i kveld og det vil overraske meg stort om vi skulle se noe annet nå.

I følge damene på jobben har jeg også veldig jente mage.

Så jeg tror nok at man kan føle hva man har i magen.

Klem

Jeg har hele veien vært sikker på at jeg skal ha gutt. har nesten vært 100% sikker før noen som helst UL.. Bare kjent inni meg at her er det en gutt ja :)

mannen min trodde vi skulle ha jente..

jeg fikk rett.. hehe..

Har sett at det er en gutt på mange mange UL nå, så om det kommer ut ei jente blir jeg overraska..

men det legger selvfølgelig ingen demper på gleden. Det er bare at hun får gutteklær og et skikkelig gutterom det.. hehe..

For et år siden eller så, drømte jeg at jeg fødte en nydelig gutt. Den drømmen var så ufattelig virkelig at jeg gråt da jeg våknet.

Siden da har jeg bare tenkt at det er mitt første barn. Høres helt tåpelig ut, men jeg føler pga det at det er en guttebebis jeg får..

Men nå er jeg bare i 6. uke, så umulig å si. Hehe.

For noen år siden drømte jeg at jeg fikk en jente..... det varte å rakk før vi ble gravide, og da det skjedde trodde jeg at dette blir en jente. Men så et par uker før UL fikk jeg gutte-følelse.......og jeg var sikkker i min sak...men på den ordinære UL kunne ikke JM se kjønn, men jeg måtte til en spesialist uken etter så fikk vi vite....og der var en liten tisssefant som sto rett ut..........

Jeg har hatt en følelse av at det lå en gutt i magen siden UL i uke 7..

Dette har jeg fortalt til alle hvis det har vært et tema..

Har hatt mange rare drømmer om babyer også nå når jeg går gravid, og da er det alltid en gutt vi får/har fått osv..

Var på UL nå den 14 mai, å der lå det en liten gutt å vinka.. :D

(PS! Hadde blitt akkurat like glad om det hadde vært ei jente!!)

Svigermor har vært 1000% sikker på at det har vært en jente hele veien, og har komt me det ene åndsvake navneforslaget etter det andre..

Da vi fortalte at det blir en gutt har det blitt stillt.. hi hi..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...