Gå til innhold

i kveld skal jegpå ultralyd å jeg gleder meg :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er ikke mer enn 5+4 så d er nok ikke så mye man ser men,ser vel i hvert fall en fostersekk å denne berømte plomme sekken som di snakker om :) skal oså sjekke om d er to på gang inne i meg...hihi..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!:)

Eg skal imorgen.....er så spent at eg klarer nesten ikkje vente.

Er nå i uke 9. Hadde et stygt fall i uke 7,så eg er veldig redd for at noe har gått galt. Har en sånn ekkel følelse i kroppen. Håper eg har feil.

Eg lurer og på om eg kan ha to inni meg. Hva gjør at du har misstanke om at det er to? Eg vett ikke hvorfor eg føler det er to...følelsen kom bare sigende en dag liksom ..hehe...ganske merkelig egentlig!:)

Lykke til på ul vertfall!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare en følelese av at jeg har to inni meg også ser jeg ut som om jeg er 3 mnd på vei allerede..hehe vet d er en del luf mmen d er ikke bare d sa legen..han har også mistanke om at kan være to :) ja d er rart hva vi kan føle ang kroppen vår...d gikk nok bra me deg eteer d fallet...skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! Har dere tvillinger i familien da? Jeg hadde sterk positiv test 6 dager før ikm, kan det være et tegn på at d kan være to på vei? hehe, eller er dette helt på jordet? Synes bare det var så tidlig å få så sterk strek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg har ikke tvillinger i familien men mannen min har :) høres ut som om du er lenger på vei da visst du hadde sterk positiv test 6 dager før ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde ganske klar positiv seks dager før ikm, og noen nevnte da at det kunne være fordi det var flere der inne.. Men det er jo vanskelig å si da. Men hvor går dere egentlig, dere som får ultralyd så tidlig? Jeg vil og :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kan bestille time til ul på privat klinikker..du må nok betale litt for d men d er jo verdt d da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...