Gå til innhold

Er det noen som er sykemeldt her??????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her.. Jeg er i uke 22, og har vært sykmeldt siden uke 14 pga oppkast og kvalme. Nå ser det ut som jeg har sluttet å kaste opp, men kvalmen er der hele tiden!.. Tror jeg skal prøve akupunktur nå, for nå er jeg lei!..

Vært sykemld siden slutten av februar jeg, venter på papirer fra legen som skal til nav pga skal over på svangerskapspenger.. Sånn som skjer når man har en tung jobb (MYE tung løfting).. Hadde sikkert ikke hatt noe problem med å jobbe, men får ikke lov av legen :(

Er sykemeldt selv.Er i uke 19 og har vært borte fra jobb siden uke 7.Er veldig i min egen verden om dagen, merker jeg..Blir nok litt deppa over og ikke være i arbeid.Skikkelig pensjonist-tilværelse.Skulle ønske jeg haddeen hytte ved sjøen...sukk..

Annonse

Jeg har vært 100% sykemeldt i to uker nå, pga bekkenplager og stressende jobb. Er i uke 19 nå og regner heller ikke med å komme tilbake til jobb før fødselen. Jeg skal ha tvillinger og da blir man nesten alltid sykemeldt fra uke 20 for å forebygge for tidlig fødsel.

hey...er nå 20+1 og sykemeld siden uke 7...først på grunden kvalme og tålte ikke mye lukt. når det gikk over begynne jeg og få bekkeløsning...kjempe vond. Blir ut ifra legen min fram til permisjon min hjemme siden jeg jobber som frisør og klarer ikke og stå eller sitte mye...ligge mye. Lei av og være hjem men man må jo tenke på seg kjøl og ungen man har i magen ;)

Jeg er i uke 22 og er 50 % sykemeldt. Var 25 % sykemeldt fra uke 18 til nå. Vil gjerne jobbe litt, så de er flinke til å tilrettelegge på jobb. De fleste har barn også, så de vet hvordan det er å være gravid. Så jeg får hvile så mye jeg har behov for og jeg får bare lette oppgaver. Er sykepleier på et sykehus. Først var jeg sykemeldt på grunn lite overskudd og fordi 100 % ble for hardt i turnus samt at jeg hadde en del rygg/bekkensmerter. Nå er det på grunn av magesmerter og kynnere.

Jeg er sykemeldt på grunn av bekkenløsning. Har vert av-og-på sykemeldt siden jeg ble gravid. Nå har jeg vert sykemeldt fra begynnelsen av mai og er det ut juni. Kjedelig siden jeg må ta opp igjen eksamen ol.. men men slik er det.

Annonse

Ang kynnere--Jeg opplever at magen strammer seg så hardt at det gjør vondt å gå og stå, det er best å sette meg ned. Er ikke 100 % sikker på at det er kynnere jeg har, men det er helt annerledes enn de vanlige "menssmertene" jeg har kjent fra tidlig i svangerskapet. Det er vanlig med kynnere, men smertene varierer fra person til person. Når jeg får disse smertene, må jeg bare ta time out og sette meg ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...