Gå til innhold

Vi har fått tenner, og nå er natten bare styr. Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Snuppa mi spiser en gang om natten nå, men våkner ca 100 ganger. Flere som har det slik? Hva kan man gjøre med det? Vil ikke bare puppe henne hele tiden heller. Hun sovner hvis jeg gjør det, men hun tar bare noen få slurker og er tydelig ikke sulten, så jeg vil ikke venne henne på flere nattmåltider igjen. Jeg prøvde å gi henne vann på flaske i natt, men det var hun IKKE interessert i nei.

Hun får to måltider fast føde, og er strax 5 mnd. Hun legger nå fint på seg.

Hun startet med dette da hun hadde tannkløe, men nå er tannen kommet igjennom og hun klør ikke så fælt lenger. Våkne har hun derimot fortsatt med. Hva bør jeg gjøre? Nattavvenne? Hvordan?

Jeg blir gal av å ikke få sove mer en et par timer sammenhengende.

Fortsetter under...

sånn hadde vi det også, han fikk to tenner på 3 dager, så det kan hende hu har en tann til på vei! men etter at tann nr 2 kom, gikk det et par dager også var gamle gode søvnvanen tilbake:)

har du prøvd sånn dentanox ?? det skal visst hjelpe mot tannkløe. Kanskje det bare er tilfeldig at nattmåltider øker med tennene ? Her hadde vi en uke med økedøgn. Trodde ikke han skulle sove hele natta igjen, men nå har han begynt med bare ett nattmåltid og ikke to som han hadde veldig lenge.....(sov hele natta igjennom uten måltid før økingen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...