Gå til innhold

Sviskesaft..

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blandes det i grøten eller kan de drikke det rett fra flaske og skal det da blandes ut med kokt vann? 6mnd i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gitt Oscar sviskesaft på flaske fra han var 6 mnd. etter grøten på morningen. Vi kjøpte sviskesaft for barn, tok ca 50 ml i flaska og blandet ut med 50 ml vann., dette gjorde at han også fikk i seg litt mer væske.. Etterhvert kjøpte vi sviskesaft på naturkost butikker for det blir billigere. Han har aldri hatt problmere med magen etter at han begynte med fast føde, og jeg tror det skyldes at han har fått sviskesaft. Nå er han snart 9 mnd og får bare sviskesaft av og til. Det er klart du også kan blande den ut i grøten, og det gir sikkert samme effekt, men da får de ikke den ekstra væsken som vannet er...

Skrevet

Vi ga bare noen teskjeer med sviskesaft når gutten hadde problemer med å bæsje. Blandet den ikke med vann. Det virket.

Skrevet

Jeg ga Jørgen sviskesaft da han begynte å få grøt ved 5 mnd. Da fikk han ca 40 ml til grøt morgen og kveld etterhvert. Nå får han bare til morgenen. Har ikke vært hard i magen etter at han begynte med grøt, og tror det har vært delvis pga sviskesaften. Men jeg blandet den ikke ut, fikk den i flaske, og synes det er kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...