Gå til innhold

Vanlig å få enerom på Rikshospitalet etter planlagt KS?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha planlagt KS på RH snart, og lurer på om det er vanlig å få enerom etterpå? Har hørt at de har dobbelt- og enerom og at enerommene/familierom er forbeholdt de som trenger det av medisinske hensyn. Er et ukomplisert KS god nok grunn? Noen som har hatt KS på RH og IKKE fått enerom etterpå?

Fortsetter under...

Jeg hadde ks på Bærum. Hastesnitt. Fikk ikke enerom. Dette er ikke vanlig, så lenge det ikke har skjedd noe ekstraordinært. Ev. kan man be om familierom, men da er du avhengig av f.eks. mannen din. Der må du klare deg selv. Jeg lå på et tremannsrom!

jeg fikk det begge gangene jeg.. først på st.olav også på riksen.. men jeg har sett og hørt mange som ikke har fått enerom.. jeg trudde ikke at jeg skulle få det noen av gangene men jeg fikk det.. spurte ikke om det heller..

Annonse

Hei.

Jeg hadde planlagt keisersnitt på RH i desember, men jeg fikk ikke enerom heller.

Tror det kommer ann på om det er mange fødsler eller ikke.Er det ledig så for man, men la merke til at de med en annen kultur fikk disse enerommene.

Hadde haste ks på RH i høst. Vi visste at barnet skulle opereres rett etter fødsel, derfor var pappan med, men vi fikk ikke enerom og pappan følte seg ikke velkommen på avd. Jeg hadde problemer med mitt ks og etter hvert fikk vi et familierom med plass til en sykeseng og ei vanlig seng til pappa. Det var fint at pappa fikk plass tilslutt, men vi ble overlatt mye til oss selv!..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...