Gå til innhold

Noen andre som er slitne?


baby2010?

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 5+4, men utrolig sliten og trett for tiden. Noen andre som har det slik? Når kan jeg regne med at det blir bedre!

 

Jeg presset meg nok litt for mye i går og har fått igjen for det i dag :( Våknet og var skikkelig uvell....så og si alt er galt :( Følte meg så elendig da jeg vare på badet at jeg bare hadde lyst å sette meg ned å gråte!

 

Jobber en del, men vil helst ikke bli sykemeldt så tidlig i svangerskapet. Sjefen vet ikke noe enda! Jeg jobber ca 42 timer i uken...

 

Noen tips som kan hjelpe mottas med takk :)

 

Det var dagens klageinnlegg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er stort sett trett og savner senge hele tiden. Blir sliten av ingengting.

 

Siden du er gravid er det ikke dumt å ta det litt rolig.. 42 timer i uka er mye, så kommer det jo ann på hva du jobber med. Blir du veldig dårlig kan det være greit å kanskje melde fra til sjefen så han/hun blir mer forståelsesfull om du skulle bli sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+6 i dag og sover mye om dagen,jeg har anledning til det siden jeg er sykmeldt,begynner på jobb mest sannsynlig i neste uke,skjønner ikke hvordan jeg skal klare å stå opp og holde meg våken en hel arb.dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste som hjelper er å ta det med ro....det er bedre både for deg og for den lille i magen at du setter ned tempoet. Blir du trøtt så legg deg ned å hvil! Trenger ikkje ut i sykemelding enno dersom du bremser ned litt. Prat med legen din om det. Men dersom det er noen trøst så går d over. Eg er nå i min uke 9 og først nå begynner eg å få litt mer overskudd. I begynnelsen og frem til nå har eg vert helt skutt. Kunne sove stående . Eneste eg ville var å sove!:) Men som sagt, det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2, og har vært sliten og trett siden uke 5. Jobber ca 40 timer i uken, men er veldig heldig, for jeg får sitte stort sett hele dagen. Sove lenge får jeg også, fordi butikken jeg jobber i åpner først klokka ti :P Så til å være gravid har jeg jo drømmejobben :) Ulempen er jo at det uansett ikke er noe gøy å være på jobb når man går konstant kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja er så trøtt. Er nå uke 8, og gidder ingen ting, sitter bare å sjefer på unger og mann, stakkar. Jeg gidder ikke å ta en dusj, huff da er det ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA ! Er bare i uke 5. Men klager ikke. Har to barn fra før og husker godt at den første perioden var den perioden jeg var mest sliten. Jeg har også lange arbeidsdager - så det er om og gjøre å ha fokus på å slappe av på ettermiddagen /kveldene og bruke helgene fornuftig. Ved de to andre svangerskapene har den trøttebøya gått over i uke 11-14. Det er vår og lyse tider, så ukene går nok fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker iste laget av grønn te- to poser- som jeg drikker utover dagen. Det virker som om det hjelper litt. -Vil helst holde meg unna sterk kaffe, og grønn te er bare sunt i små mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min fortalte meg at jeg følte meg ekstra trøtt fordi jeg hadde lavt blodtrykk i tillegg. Kanskje det gjelder flere her inne? Men jeg vet at det er mange som går helt i søvne selv om blodtrykket er helt fint, også, så det er ikke så godt å si...

Blir visst bedre i 2. termin, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...