Thea og Erle Skrevet 26. mai 2007 #51 Skrevet 26. mai 2007 Mayken- helt rett;) Vi var der på vei til indisk i Oslo. Må nemlig ha boller med sjokoladebiter i. Hvor var du hen da?? Som sakt ble det indisk i dag også. Prøvde å lokke med oss naboen med mannen dit, men de var jo litt opptatte. Klar for indisk støtt jeg. Også en tur ut på byen ja. Her er det enda en godisdag. Men i morgen er det STOPP. Trenger ikke si mer. Erle hadde det supert hos mamma. Tror de syntes det var lit greit å ha henne der også. Storegutt rakk ikke komme hjem i dag før min storesøster tok han med seg hjem til seg. De skulle på båttut og slikt. Peder slo seg vrang da han også ville være med tante Tone. Ja naboen sa at hun hadde forhørt seg med deg ang mother india. De gliser og vet hva jeg vil ha når jeg kommer. De hadde en rapotasje derfra forrige lørdag i aftenposten. Populært sted selv om det ikke ser så hipt ut utenifra. Med råvvarene er skikkelig bra;) Klar for turer til uka jeg. Noen her som er klare for trimtur. Kan jo prøve oss opp til Liertoppen snart??
Pia♥CF Skrevet 27. mai 2007 #54 Skrevet 27. mai 2007 .. måtte bare hoppe innom.. ser du skulle på kafe med May-Britt ... ehhh ikke noe jeg har glemt vel ?? Ammetåka ligger tjukt skjønner du .. :-)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #55 Skrevet 27. mai 2007 Heter ikke du Mai med I ? NEI DU HAR IKKE GLEMT MEG I ALLE FALL, ER SIKKERT NOE ANNET DU HAR GLEMT DA ;O) (Snuppa på fanget!)
Thea og Erle Skrevet 27. mai 2007 #56 Skrevet 27. mai 2007 Har holdt på litt i hagen her i dag, men så kom regnet. Tenkte å slå min kjære i monopol jeg nå. Ka dere driv me?
2nj♥ Skrevet 27. mai 2007 #57 Skrevet 27. mai 2007 Halla... Vi har hatt en liten 1/2 års feiring for Truls idag. Spist kake, fruktsalat og is.....-så en grei utskeielse ja. Kan godt gå til Liertoppen, men kan også ta en annen runde om flere vil være med. Ellers så er det fint å trimme opp til Spiralen en tur, via åspaviljongen.... Indisk-indisk-indisk....når kan vi ta den da????????????
Thea og Erle Skrevet 27. mai 2007 #59 Skrevet 27. mai 2007 Tillab!!!! Så du de fine trampolinenen i Danmark? Tror de er dyre. Vet ikke hvor jeg finner de, men tror de krever tilkobling til strøm osv.
Mayken Skrevet 27. mai 2007 #60 Skrevet 27. mai 2007 Brukt hele dagen på å ordne til visning i morgen. Var litt mer som måtte gjøres enn først anntatt. Svigermor kom og hentet snuppa kl 12 og kl 16.30 måtte jeg ringe og spørre om de hadde tenkt å levere henne snart for jeg hadde sånn melkespreng....hehehe. Endelig ferdig nå da. Helt utslitt, senga venter.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #61 Skrevet 28. mai 2007 Indisk ja.. Uka etter den 10. ? Mor og Far reiser hjem den 10. juni nemlig. Men da er jeg klar : )Helst etter den 12. for da er det lønningsdag ;o) Lykke til med visning Mayken, vi krysser fingrene for at dere får inn gode bud ! XXX Ja hva har jeg gått glipp av nå.. Hvilken trampoline er det snakk om ? Ellers er jeg storfornøyd med at regnet kom tidlig i uka sånn at godværet kommer til helgen.. Eller vi får jo besøk fra onsdag.. Ja jeg nyter siste fridagen nå kan dere tro : ) Fra i morgen er det hardkjør igjen.. Tilla: Kunne ha trengt den hagla om du hadde fått lånt en !?
Thea og Erle Skrevet 28. mai 2007 #62 Skrevet 28. mai 2007 Denne trampolinen er en slik stor plastduk som jeg tror blåses opp. Ikke slike som er i Norge. Den var bare så morsom. Ø og jeg hoppet barna av den hele tiden. Ja en smule barneslig kanskje. I dag er det være lei av seg selv dagen. Orker ikke se meg selv i speilet. Blir uvel. Det regner:( Synes at jeg selv er latterlig. Og ikke minst en sååå kjedelig dag.Alt er stengt:( Vil vel helst gå å legge meg. Sove frem til i morgen. Ø er på jobb i hele dag og jeg må hente storegutt i TBG så sove kan jeg glemme.Har bare sitti og surfet på nett. BLÆ dag. Kanskje stikke på husmorferie med sekken full av penger:))) JA DET VIL JEG. Men desverre har ikke onkel i Amerika meldt seg ennå. Han er kjiiip.
Mayken Skrevet 28. mai 2007 #63 Skrevet 28. mai 2007 Takk for det Piadi:) Er litt spent på om det kommer noen i dag. Hadde håpet på fint vær vi da, for da kommer verandaen og utsikten til sin rett, men vi får vel solgt alikevel får vi håpe. Er litt sliten og lei av alt nå. Håper på salg og at flyttingen går fort så vi kan begynne å slape av og kose oss litt snart. Begynte med nattavvending på Ina fredag. Har gått overraskende bra, våknet på de vanlige tidspunktene de 2 første nettene, men sovnet fort igjen. Og i natt sov hun fra 19.00 til 5.30 uten ett pip. Jeg våknet 5.30 med melkespreng og hjertet i halsen og måtte inn og sjekke om det var liv i henne. Skulle tydligvis ikke noe annet til enn å flytte henne inn på eget rom:) Thea: jeg så deg akkurat da dere kjørte ut fra statoil, for da var jeg på vei inn. 2nj: Var ikke noe krise at vi ikke rakk butikken. Har spist havregrynsgrøt til frokost, og knekkebrød ellers, middag har vi kjøpt på kinaresturant...hehehe Så vi har klart oss fint vi da:) Men har jo sluppet å spise så mye snop da, for det har vi ikke handlet inn, er litt stolt gitt:) øm,c bv vbve <----- Ina fikk prøve seg litt...
2nj♥ Skrevet 28. mai 2007 #64 Skrevet 28. mai 2007 OK. Indisk..... 13. f.eks??? Når kan du da thea? Mamma kommer ned torsdagen for å være barnevakt da vi skal på sommerfest med jobben til T. den 15. (fredag)...... Mayken: Lykke til med visning. Håpe på mange intresserte. *krysser fingrene* Hva med treff og trilletur da? Jeg skal veie meg idag.....-ikke gjort det enda for jeg frykter jeg blir skuffet. Forrige mandag hadde jeg gått opp 0,2.....er jo ikke noe egentlig, men det er IKKE ned iallfall.
2nj♥ Skrevet 28. mai 2007 #65 Skrevet 28. mai 2007 Glem den 13. Da kan jeg ikke ser jeg nå. Har allerede en avtale den kvelden. Finn en annen dag!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #66 Skrevet 28. mai 2007 Hva med den 12. eller 14. da ?
Thea og Erle Skrevet 28. mai 2007 #67 Skrevet 28. mai 2007 Tenk at jeg er snart ferdig med permisjon:( Aldri mer skal jeg ha en slik lang permisjon. Buhuuuuu... Kan jeg ikke bare få snakket med mannen min om denne indiske middagsdagen. Må bare høre om det evt er endringer i hvordan han jobber, slik at det ikke blir noe mer avbestillinger:) Men vi får sikkert anledning en dag i løpet av den uka:)
Thea og Erle Skrevet 28. mai 2007 #68 Skrevet 28. mai 2007 I dag skulle jeg være så flink å gå tur men det er jo åpne sluser og frister ikke med noe. Eller det frister jo med en stooor pose med smågodt og en bollepose;) Skikkelig gledesspreder i dag jeg:) Bare Erlemor blir sulten for litt middag her hjemme setter vi kursen mot Tønsberg. Ikke det at det blir så mye mer spennende da, men jeg flytter negativiteten min ut av huset. Nei da- er vel ikke så ille, men mangler energi til å gjøre så mye i dette været. Pleier å bli slik etter at det har vært mange helligdager på rad. Så dølt.
Thea og Erle Skrevet 28. mai 2007 #69 Skrevet 28. mai 2007 Siden jeg er så negativ i dag, tenkte jeg å komme med en GLADMELDING som jeg nettop sjekket: Det blir regn resten av uka!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #70 Skrevet 28. mai 2007 BUHU... Nei og nei... Vi som skal ha barndåp denne uka.. Håper virkelig de blingser på denne altså !!!
Thea og Erle Skrevet 28. mai 2007 #71 Skrevet 28. mai 2007 Første dagen det stod sol var på søndag. Så dere kan jo være heldige;) Krysser fingrene for det. Nei nå er det 2 trøtte barn her. Sovner nok så fort de kommer i bilen.
Mayken Skrevet 28. mai 2007 #72 Skrevet 28. mai 2007 Ja, da var første visning over. Jeg stod i vinduet borte hos naboen og fulgte med. Fyyyy søren det var mange folk, mista tellinga, men det var i hvertfall rundt 20 biler, pluss noen som kom til fots. Tormod var her alene, (megler skal være her i morgen) så han rakk ikke over alle som kom, fikk ikke spurt folk om de ville skrive seg på liste en gang, men den lå fremme og 16 stk har skrevet seg på. Jeg stod som sagt oppe i et vindu og fulgte med, og så så jeg plutselig ei lita jente som kom ut, med samme nasse nøff koseklut som Ina har, fikk en liten følelse av at den faktsik var hennes, hadde faktisk tenkt å gjemme den til visningen, men lot den ligge i sengen hennes. Jeg skreiv i hvertfall opp bilnummeret i tilfelle. Og ganske riktig, da vi kom hjem, var nasse borte. Sjekka på nettet og fant navnet dems og etter mye frem og tilbake ringte vi og spurte, var litt redd for at det skulle bli tatt ille opp. Men nå er i hvertfall sambo på vei for å hente go'nassen til Ina...hehehe. Barn er raske til å ta med seg ting altså. Synes det er greit at hun får han tilbake, hun tar jo ikke smukk, og nå har hun flyttet inn på eget rom, og får ikke pupp på natten lenger, synes det er for ille at hun skal miste kosekluten også. Og i morgen drar hun og jeg oppover til Ålesund, og da er den ganske så viktig å få med seg noe kjent og kjært.
2nj♥ Skrevet 28. mai 2007 #74 Skrevet 28. mai 2007 Her er jeg:) Det var da super oppslutning. Kanskje en fordel med dårlig vår likevel.....-mange som tok visning istedenfor andre ting Må få masse over takst da får håpe!!!! Flaks at du så hvem som tok kosekluten da......-rart at ikke foreldrene merket det når de gikk, men......-er vel fort gjort sikkert. Blir det regn hele uken altså???? Jaja, imorgen er det dugnad i bhg fra kl 17. Og onsdag skulle vi egentlig ha spist indisk..... sipp sapp
mammaentiltrulte Skrevet 28. mai 2007 #75 Skrevet 28. mai 2007 hei damer .. er så kjedelig med dette regnværet, blir så dølt humør av det. får liksom ikke gjort noe.vil ikke ha det hele uka.!!!!!!!!!!!!!!!! i går var vi på barselsbesøk hos et vennepar som fikk en liten gutt for to uker siden. han var bare så liten og nydelig. det bare verket i eggstokkene når jeg så han. vil ha en til !!!! tok bilder av han ved siden av thea tulla og da ble hun bare kolosalt stor sammenlignet med lille nurket. hadde med hjemmelaget pizza og nybakt sjokaoladekake så vi kunne skjemme bort de nybakte foreldrene. i dag har mammaen min og søsteren min vært her på middag. kjempe kos. mayken: så bra at dere fik mange innom på visning. kommer sikkert til å bli solgt kjempe fort. er det mulig at de ikkefik med seg at ungen dems tok med seg den hjem. god dere fikk ringt og etterlyst den da. god tur til ålesund forresten. Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå