mammaentiltrulte Skrevet 24. mai 2007 #26 Skrevet 24. mai 2007 tror muligens jeg vet hvem det er tillab. navnet er i hertfall veldig kjent.gikk på stoppen ja,
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #27 Skrevet 24. mai 2007 ja hebbie er vel 30 oxo...men jeg føler meg ikke så gamel el hva jeg skal si..he he.. jeg er fra tangen v norgips der er jeg oppvokst.men bodde alene med unga nede i svelvik v barnehagen den som ikke ligger langt fra kirken..men når sambo og jeg ble samboere flyttet vi opp i mariås i revefaret...bodde der 2 år...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #28 Skrevet 24. mai 2007 Det er jo rett over gata her det
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #29 Skrevet 24. mai 2007 bor du rett over gata der jeg bodde..vi leide et hus der nede et hvitt et..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #30 Skrevet 24. mai 2007 Nei bor i fasansvingen.. Men kaller det "rett borti gata" ; )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #32 Skrevet 24. mai 2007 øverste vei til venstre så det er bare 50 meter unna eller nå sånt
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #33 Skrevet 24. mai 2007 oki det er jo ikke langt unna da..hvor lenge har du bodd der nå vi flyttet derfra for 2 år siden vi da..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #34 Skrevet 24. mai 2007 Har bodd her i 1 1/2 år nå : ) Stortrives her da.. Kort og trygg skolevei og masse barn å leke med. Har litt gamle naboer, sånn 45+ så vi har jo ikke fått så mange venner sånn i nabolaget akkurat.. Men det kommer vel ettervært : )
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #35 Skrevet 24. mai 2007 ja det gjør nok det jeg ble ikke kjent m noen der da når vi bodde der men har ei venninne som bor like ved butikken.eller så bor jo ikke jeg så langt unna da hint hint he he..du får bare si fra hvis du kjeder deg el noe..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #38 Skrevet 25. mai 2007 Ja i dag dytter vi bare ! Holder på med jobbsøking for harde livet her, og det er både tidkrevende og kjeeeeedelig ! Men i dag er det kun Leon og meg her så da passer det jo fint : ) Blir så rart i dag, skal på kafè med May-Britt og Ann-Torill uten å dra hjem først.. Så da får jeg ikke sett snuppa før i morgentidlig : ( Er litt hardt for ett mammahjerte dette.. !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #39 Skrevet 25. mai 2007 Snuppa er med pappaen ja : ) Hun må jo trene seg på å være sammen med pappaen siden mammaen plutselig må ut i jobb.. Men de dagene de er alene hjemme bruker hun å sove mer og spise mer.. Så hun liker nok ikke at jeg ikke er der stakkars.. : ( Tilla: Skulle gjerne lånt deg hagle om jeg hadde hatt. Pappaen din høres (unnskyld meg) ut som en skikkelig sullikk ! Hadde kjørt tingene hans til leiligheta hans og omså dumpa de utenfor døra.. Skjønner at det er vanskelig siden han er pappaen din, men kan jo ikke si at han oppfører seg som en ! Blir sint på dine vegne her jeg sitter !! Og det med regningene.. Kanskje lurt å få ordna navn og sånn til sånn det skal være, skummelt å stole på at andre betaler regninger ! Skriv " Ukjent adresse" på posten og hiv den i en rødboks !
Mayken Skrevet 25. mai 2007 #40 Skrevet 25. mai 2007 Uff Tilla, håper ting ordner seg snart altså. Er på tide det nå. Har vært på 6 mnd kontroll i dag vi da. Ina er 68cm og veier 7760gr. Og så har vi vært og signert kjøpskontrakt, så nå er vi huseiere:)
mammaentiltrulte Skrevet 25. mai 2007 #41 Skrevet 25. mai 2007 uff tillab detta hørtes ikke morro ut. sender en trøsteklem. var ikke noen koselig hjemkomst. håper det ordenr seg etterhvert. men hvis du skal ut med hagla, så ta et par skudd i stussen på han faren min i samme slengen. jhan kunne trengt mange !! så flink du er som vasker og ordner. burde fulgt ditt eksempel jeg bortsett fra at jeg er for lat om dagen. i dag har vi vært på helsestasjon på 7 mnd kontroll med snuppa. var blitt stoooor jente 69,5 cm og 9050 gr!!!! lille klompen vår . hehe og så har vi vært på bæretreff i drammen med tettinntil gjengen og det var bare kjempe koselig. anbefales på det varmeste for de som har lyst til å prøve diverse bæredingser
Thea og Erle Skrevet 25. mai 2007 #42 Skrevet 25. mai 2007 I`m back!!!! Etter noen deilige dager i Danmark. Koste oss bare så masse. Digger jo legola Hun hadde kjøpt helnøtt sjokolade , samt gavekort på indisk i Oslo for meg og Ø samt gavekort på 2 filmer videoutleie. Derfor er det det godisdag her. Orker ikke tenke kg nå siden det er spist SÅ ALT FOR MYE på turen. Tar det igjen litt senere. Er man på tur så er man på tur. Gutta skulle ikke se en mamma som ikke kunne skeie ut skikkelig på en så morsom tur. Men naboen hadde gjort det pga hun fikk litt hjelp til dåpen. Gjett om vi har kost oss. Svigermor tok gutta til i morgen. Her skal det bli film nå. Blir det indisk til onsdag??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #43 Skrevet 26. mai 2007 Welcom back = ) Vi får svigermor på besøk i forbindelse med dåpen så det blir ikke indisk på meg på onsdag.. Hadde håpet det passet en annen dag for deg, men vi kan jo dra flere ganger : ) Vi spiste indisk på torsdag for da nådde jeg målet mitt.. Nå jobber jeg mot neste mål.. ! Vi ordner og styrer litt hjemme... ikke lenge til vi får storbesøk..
Thea og Erle Skrevet 26. mai 2007 #44 Skrevet 26. mai 2007 Oki. Vi får det til en annen dag. Kanskje flere kan bli med også da;) Erle er skummel nå . Kommer seg fra den ene enden av huset til den andre. Og vi har ikke fått opp trappegrinder. Det står på programmet i helgen. Og da var det min tur med øyeinfeksjon. Det blir indisk i Oslo på oss i dag også.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #45 Skrevet 26. mai 2007 Erle kommer seg også rundt ja.. Her kryper Nathalie etter oss.. Hun reiser seg på kne og setter seg opp. Vi har heldigvis trappegrind for hunden fra før av... Den 8.juni skal vi ta en runde ute på byen for de som vil være med.. Tilla om du vil så trenger vi guide ;o)
2nj♥ Skrevet 26. mai 2007 #46 Skrevet 26. mai 2007 Velkommen hjem Bra dere har kost dere. Erle har hatt det bra også?! Visste om gavekortet på indisk Men kan vi ikke få til indisk snart da???? Jeg har SÅ lyst. Skal vi ta en skikkelig tur en dag snart også???? Og nytt treff må vi få til. Var så kos med treff igjen.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #47 Skrevet 26. mai 2007 Ja det var kjempekos med treff : ) Vi skal ha pizza i dag = )
Mayken Skrevet 26. mai 2007 #48 Skrevet 26. mai 2007 Thea: var det dere jeg så på statoil på rundtom i dag tro? i 18.00-18.30 tiden? Rakk ikke butikken i dag vi da:( Stengte jo tidligere jo, så vi har ikke fått handlet inn noen ting til langhelgen. *Sukk*
2nj♥ Skrevet 26. mai 2007 #49 Skrevet 26. mai 2007 Vi har hatt pizza idag, men en sunnere variant..... jaja. Akkurat ferdig med kake til i morgen. Skal ha 1/2 års bursdag for Truls (JADA, vi feirer det her!!!!) som blir 6 mnd på onsdag. Så i morgen blir det litt utskeielse, men skal være flink å gå tur/sykle i helga. Idag har vi gått 1 times tur og syklet omtrent like lenge. Mayken: Kjedelig da. Må dere handle bensinstasjonmat da eller??? Vi var på Meny omtrent da det åpnet idag vi, for regnet med det kom til å bli mye folk og utplukket for varer mot slutten av dagen. Så fikk fullt opp handlevogna ja.....
2nj♥ Skrevet 26. mai 2007 #50 Skrevet 26. mai 2007 Kan vi finne en ny dato for indisk da??? En som er bankers og no way back og it'no tull???? Har så lyst å spise indisk i Oslo snart...... Er vel ikke så viktig for deg thea som farter innover rett som det er, men....... Lyst å prøve mother india igjen snart også. Mange år siden jeg var der sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå