♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #101 Skrevet 1. juni 2007 Jenter da... DYHYYYYTT.. !
Mayken Skrevet 1. juni 2007 #102 Skrevet 1. juni 2007 har dere avtalt hvor og når det blir treff på tirsdag? Jeg skal til fysio, så det kan jo være vi kan stikke innom treffet før eller etter. Gleder meg til å komme hjem nå.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #103 Skrevet 3. juni 2007 ***Barndåp i dag***
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #104 Skrevet 3. juni 2007 hvis dere skal ha treff må jeg dra senest et..hvis jeg kommer da..vi var på foreldre og barn messa i går og brukte masse penger uff.kjøpte vippestol og baby bjørn bære sele.prøvde den i dag men tror han ikke liker den for da måtte han se på meg,hylte bare jeg snakket til han uff.men når han hele tiden vil sitte på fanget så må han lære seg dette da..den psset bra selvom han har skinner oxo.litt mer tungvint men men...tenkte jeg skulle legge ut et bilde av han m skinner sånn at dere kan se..legger det på mine bilder da...
mammaentiltrulte Skrevet 4. juni 2007 #106 Skrevet 4. juni 2007 hei alle sammen endelig kom finværet og det er digg :.) sånn bortsett fra at jeg er helt sylta med allergi. blæ!! hatt piknik med lillemor under kirsebørtreene i hagen i dag og virkelig kost oss. piadi: hvordan gikk barenadåpen, fikk nathalie mye fint? tillab: så deg ikke noe på messen på lørdag, mulig jeg var blind. men var jo så mye folk og så alt for mye fint å få kjøpt. gikk hardt ut over lommeboka ja. håper det er som du sier at nr 2 er på vei!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #107 Skrevet 5. juni 2007 MammaentilTrulte: Barndåpen gikk bare flott : ) Alle stilte opp og hjalp til der det trengtes, så vi er storfornøyd.. Ja snuppa fikk masse fint, rull til dåpsattesten som vi hadde ønska og masse fine smykker, service og PENGER = ) Vi hadde ønska mest penger for det kommer hun nok til å trenge mest når hun blir stor.. ! Deilig med finvær ja : ) Hadde bare kroppen vært klar til bikini så hadde alt vært topp.. Men men.. Motivasjonen er ikke på topp for tiden, har blitt litt mye kaker i helga dessverre.. Hva skal vi lokke med nå da jenter.. ?? Noen som har en lur idè? Er jo lenge siden indisk nå da.. : ) 61 kg før indisk.. Ja da er det bare å hive seg rundt da : ) ! Ha en fortryllende dag da jenter =) PS: Krysser fingrene for at du har en liten spire da tilla.. ;o) Har du ikke kommet hjem Hebbie ?? MISS U vettu.. hehe..
Mayken Skrevet 5. juni 2007 #108 Skrevet 5. juni 2007 Hei alle sammen. Da er i hvertfall Ina og jeg kommet hjem igjen. Hva ble det til med det treffet egentlig? Skulle det ikke være noe i dag alikevel? Pia: så deilig med overstått dåp. Tilla: Når skal du teste deg? Krysse fingrene for deg:)
2nj♥ Skrevet 5. juni 2007 #109 Skrevet 5. juni 2007 Hei og hå. Her har det vært litt nettrøbbel og tull i helga, så jeg har ikke fått skrevet så mye.... Var jo planen å ha treff idag, men jeg har ikke fått fulgt det opp, så nå er det vel sklidd ut i det blå..... -Og Truls har nesten 39 i feber idag, så vi hadde nok uansett holdt oss hjemme Begge fortennene nede kom igjennom på søndag, så det kan vel være en sammenheng der...... Forresten så var Truls 8780g og 69,5 cm lang på 6 mnd kontrollen. Lagt på seg mye etter at han begynte med grøt gitt...... Piadi: Så bra at dåpen var vellykket, og været var jo bare topp da Du må jo ha et mål som skal være nådd før indisk i Oslo også??? Jeg er igrunn ganske motivert nå jeg. Og igår fikk jeg på meg gifteringen igjen også som har vært av i mange mange måneder..... -deilig. Hva er planene fremover da? Kan vi ikke få til et treff snart da???? Over helga eller??? Jeg får besøk av min søster og niese på torsdag, det blir kos. Når kommer Hebbiemamma hjem da?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #110 Skrevet 5. juni 2007 Oj så stor Truls har blitt : ) Ja målet er 61kg 2nj.. Håper jeg klarer det.. 19. er jo snart jo.. ! Jeg sitter å håper at det ringer noen og innkaller meg på intervju snart.. Har jo søkt på noen jobber nå og jeg er jo ikke verdens mest tålmodige person akkurat !! ;o) Trodde hebbie kom på lørdag ?! Hun bare gidder ikke komme innom kjenner jeg henne rett.. og siden Thea ikke er her regner jeg med at de er opptatt ilag.. Mye spekulasjon her altså = ) = ) hehe... Så deilig å passe ringene da 2nj.. Jeg har også fått på meg noen av mine : ) Treff den 11. på dagen ? Det er en mandag for de som ikke visste det.. Hvem er med den 8. forresten ? Treff for mammaene på kvelden med voksenbrus og greier.. : )
mammaentiltrulte Skrevet 5. juni 2007 #111 Skrevet 5. juni 2007 jeg blir gjern med på treff er så lenge siden vi har sett alle sammen, men blir litt begrenset med muligheter fremover. begynner å jobbe igjen til tirsdagen . Blæ!!! gruer med bare max. vil helst være hjemme myyye lenger med lille tulla mi. så stor embla har blitt. lille jenta, thea var på kontoll forrige tirsdag og da var hun 69, 5 cm og 9050 gr. så en del tjukkere en embla ja. kaller henne bare for bolla om dagen
Thea og Erle Skrevet 5. juni 2007 #112 Skrevet 5. juni 2007 Dagene flyr. Jeg skal jo begynne å jobbe igjen jeg nå. Bu hu er ikke klar for det. Jeg vil være med på treff jeg, men tiden har blitt spist opp de siste dagene. Masse som skal skje med et utdrikningslag og andre festligheter i juni. Men skal nok få til både treff og indisk;) Nå er barna borte og mannen min og jeg skal gå nattur;)
Chiquita Bananas Skrevet 6. juni 2007 #114 Skrevet 6. juni 2007 Hei hei jenter.... Har ikke truffet noen enda etter jeg kom hjem ) Har brukt disse dagene til å vaske over huset - æsj...en ekkel katt har brukt kattedøra vår og vimsa rundt i huset og spist av kattematen til katta mi. Så jeg har vasket og støvsugd hele første etasjen - heldigvis var dørene til rommene lukket.... Og Fredrik har vokst ut av alt jeg hadde liggende i skapet og hadde ikke fått pakket bort str. 50-56 en gang. Så da tok jeg et skippertak og fikk pakket bort det og byttet ut med det han bruker nå. Har funnet ut at jeg har virkelig overdrevet og fått altfor mye klær. Skapet er fullt av klær og jeg har en hel maskin med mer klær til ham som tørker..... Har jo også måttet fått farmor bort her så hun får litt tid med barnebarnet som hun har savnet så masse. Fikk en overraskelse da jeg viste at han kunne sitte av seg selv og at han i går klarte å komme seg opp i krabbeposisjon på alle fire... Filmet det også så vi har minner..... Ellers bruker jeg nå dagene til å få i orden ting - har plutselig fått det for meg å fjerne masse ubrukt dritt og få plass til det nye og få bedre plass. Er også mye annet å ta tak i for meg - skattepiss, advokat og jobbsøking og andre dritting.....Så mye telefoner og internett på meg nå.
mammaentiltrulte Skrevet 6. juni 2007 #115 Skrevet 6. juni 2007 velkommen hjem hebbie! så morro at fredrikk kan sitte slv å begynt å krabbe. flinke gutten. farmor har nok savnet han masse ja. hadde dere en fin tur? noen som er intressert i hagetreff onsdag eller torsdag til uken?
Chiquita Bananas Skrevet 6. juni 2007 #116 Skrevet 6. juni 2007 MammaentilTrulte - har du fått barnehageplass ? Jeg har ikke fått det så jeg må søke om kontantstøtte. Går bra siden Farmor ønsker å ha Fredrik. Kan gjerne komme på treff jeg - regner med du mener neste uke ? Sier ting litt anderledes i Stavanger så det har blitt litt misforståelse med slike setninger ;op Hadde det kjempegøy i USA og hadde lite lyst å dra hjem igjen.......
2nj♥ Skrevet 6. juni 2007 #117 Skrevet 6. juni 2007 Ååååååå....treff, jeg vil jeg vil..... -men onsdag har vi babysvømming kl 12 og torsdag skal jeg levere bilen på verksted klokka 12....... æsj. Hvorfor kan vi ikke ha treff når jeg kan da????????? Thea: Har du begynt å jobbe igjen???? Skulle jo fått til en trilletur også da. Savner det assa. Truls har hatt feber et par dager nå, oppe i 39,5, så han er ikke i form. Vil bare bæres/sitte på fanget, sover mye og spiser lite. Tror han har vært litt uggen i magen også for han har bæsja endel. -Men fortennene nede har jo akkurat brutt igjennom, så det kan jo være en sammenheng der....... Hebbie: Så flink Fredrik er da Må få til treff snart, så Truls kan lære litt. Han går nemlig bare rundt i ring og bakover.... -Og sitte har han ikke prøvd enda. Jaja, skal jo være mammas baby lenge da så......
Chiquita Bananas Skrevet 6. juni 2007 #118 Skrevet 6. juni 2007 2nj - er vel kult rundt i ring da ?? ;op En plass må man begynne. Vi satte Fredrik på disken på Jysk og der var det rett i krabbeposisjon (mangler litt høyde på armene enda da), men han står fast ;op ser så rart ut.... Du kan jo sette ham på gulvet eller i sofaen og se - det skjedde bare plutselig at han ble sittende. Men Fredrik har jo prøvd å sitte opp i flere måneder da.... Nå holder vi på med hagen (eller svigers har gjort det, mens vi var på ferie). Så til uka så skal det sås plen og jeg vil få vasket over verandaen så den kan tas i bruk. Er blitt skitten etter snøen... Har plukket ut en parasoll med myggnett til så Fredrik skal være inni når han er på verandaen - så ingen dyr kan komme inn til ham. Så jeg vil også ha hagetreff - har jo god plass der til flere. Så jeg kan kanskje finne en dato som passer til deg 2nj - en gang i fremtiden....hehehehe......
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #119 Skrevet 6. juni 2007 Ja Fredrik er flink Men ikke stress med det da snuppa.. Nathalie har begynt å reise seg og stå !! Jøye meg... Nå går ting ALT FOR FORT !!! Har vært på kandidatmøte i Høyre.. Tatt noen "lekre /svette" bilder som skal brukes i partiprogrammet og overalt ellers.. uff.. Kunne tatt de bildene i januar i stedet ;o) hehehe.. Søker jobber og venter på tlf jeg også om dagene hebbie.. Tar utrolig mye tid å være arbsøker.. !! Treff den 11. jenter? ? ? ?
mammaentiltrulte Skrevet 6. juni 2007 #120 Skrevet 6. juni 2007 11. er vi opptatt. men tar gjerne et treff under kirebærbuskene her enten onsdag eller torsdag om noen har lyst. kunne hatt picnic med de små. thea storkoser seg ute på pleddet med lekene sine. hebbie: fikk ikke barnehageplass her nei. men fikk i studentbarnehagen i drammen. takk og lov. hvis ikke hadde jeg fått vansker med å fullføre skolen
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #122 Skrevet 7. juni 2007 Når passer det for dere andre da ? Mayken nå er det lenge siden vi har sett Ina : ) hint hint..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #123 Skrevet 7. juni 2007 Skulle ikke stå NÅR passer det for dere andre.. Men PASSER det for dere andre da ?! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå