Mayken Skrevet 29. mai 2007 #76 Skrevet 29. mai 2007 hehehe, de hadde nok fått med seg at ungen hadde tatt den, ellers så er dem blind. Ungen satt med den opp i ansiktet og koste med den mens pappaen festet ungen i bilsetet. Kos dere mens jeg er borte da folkens. Skal se om jeg ikke får knappet pc'n til mamma og kommet litt innpå her. Kommer helt an på om Ina er like fling å sove der opp som her. Ha en fin dag.
Thea og Erle Skrevet 29. mai 2007 #77 Skrevet 29. mai 2007 Mayken- blir litt irritrert og sjokka. Foreldrene så det sikkert. Så flaut for de. Hva sa de da?? Håper på HØØØØØYE bud;) Fy deg mammantiltrulte- nå fikk jeg bare så lysr på hjemmelaget pizza, men skal være flink frem til helge. Er visst dugnad i bhg hos oss også til onsdag da. Så det ikke før jeg kom i bhg i dag. Kom sikkert oppslag når vi var borte Nå tenkte jeg ta med Erle på en liten tur. Svigermor kommer hit å ser til barna , mens vi er på foreldremøte på skolen. I morgen skal han ha besøksdag på skolen, noe han gleder seg grymt til. I dag har jeg vært flink: kjøpt masse grønnsaker som jeg skal kutte opp å sette i en bolle med vann i kjøleskapet. Da blir det lettere for oss alle å få i oss nok grønt. Guttene syne sogså at det er digg;) Hva gjør dere andre i dettte utrygge været?
Thea og Erle Skrevet 29. mai 2007 #78 Skrevet 29. mai 2007 Måtte ha nytt interjuv pr tlf med jobben min i går siden det blir nedskjæringer på alm. psyk. Aller er blitt innkalt. Fikk bare spm om min annisenitet samt om jeg var organisert i noen fagforbund. Duster. Tror de ikke at alle skjønner hvorfor de spør om en er organisert. De kan ikke fykes helt uten videre. Avd, spl min mente at det ikke var så stor fare meg oss spl. Verre var det for de andre. Så teit å spørre om slik. Er som å spørre om en er gravid på jobbinterjuv det, for så å evt ikke gi deg jobben. Frykter da ingen ting. Dikemart skal jo på sikt legges ned, så de begynner nå i det små. Min avd er ikks å lett å flytte på eller legge ned siden vi har så farlige pas som krever mye sikkerhet og bemanning. Det vil jo ikke DPS`ene ha.
2nj♥ Skrevet 29. mai 2007 #79 Skrevet 29. mai 2007 Hei og hå. Vært og trent litt styrke jeg nå. Skulle egentlig nå en spinningtime først, men måtte bort på verksted med bilen og det tok jo selvfølgelig LANG tid. -Skulle tro de gutta hadde "gå-sakte-aksjon" all day long assa. Jaja, ser ut til at det blir regn nå så da vet jeg ikke om jeg gidder ut og gå etterpå. Blir meg som drar på dugnad idag også, så da får jeg vel rake osv noen timer......jippi:)
Thea og Erle Skrevet 29. mai 2007 #80 Skrevet 29. mai 2007 Da var turen over. Merket jegble litt svett. Lenge siden jeg har gått noe særlig, så det var vel litt uvant. Tok bare en skogstur siden Erle ikke sover så lenge og at det var litt mørke skyer. Tenkte å lurer oss til en kjapp treningsøkt vi da, når svigermor kommer. Synes du er så flink til å trene 2nj. Klapp på skulderen ) Jeghar ikke vært så flink i det siste. Og alt jkeg tenker på er bollenen på statoil. Med masse sjokoladebiter i. Erle spiste forresten emn liten papibit isted. Kastet opp , men papirbiten kom ikke:( Lot henne holde på med bakepair litt siden hun elsker raslelyden. Gjort dette med guttene også under oppsyn. Var litt uoppmerksom og dermed var den fordøyd. Det lukter litt ugg her nå. Muligens papirbiten som melder sin ankomst:o)
Pia♥CF Skrevet 29. mai 2007 #81 Skrevet 29. mai 2007 Plager dere litt til jeg.. hipp hurra i dag er Christian-Frederik 1/2 år.. ov han har fått honningmelon i gave.. Elsker å sutte på disse skivene da! Håper vi sees snart da snupper og snuppiner og snuppegutter Q
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #82 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer til Christian-Fredrik OG Truls = ) = ) Heldiggrisen som får smake på honningmelon da.. Snuppa her får enda ganske mager kost med grøt og dessert og litt middag av og til.. Tar et treff om ikke så lenge tenker jeg.. Må ta å treffe litt før ferien og alle reiser bort.. : ) Håper dere har det fint i Ålesund Mayken.. Og kjempebra oppslutning på visning da, blir nok solgt kjapt den leiligheta.. = ) Thea: Gleder meg til jeg blir så tynn at jeg kan spise boller med sjokolade, har nemlig enda ikke hatt samvittighet til å smake på de.. buhu... Men så hev jeg innpå med potetgull og dipp i helga da.. Skikkelig pms og godtesyk for tiden. Er helt gruusomt. Hebbie: Hvor har du blitt av ? 2nj: Vi blir med på litt turer og sånn når barndåpen er overstått og været er BEDRE.. !! Kryss fingrene for at vi får fint vær til barndåpen da jenter = ) Glemt noen ? hmm.. Tror jeg fikk sagt det jeg skulle i denne omgang )
2nj♥ Skrevet 30. mai 2007 #83 Skrevet 30. mai 2007 HURRA for Truls som er 1/2 år idag Ligger nå og sover søtt i vogna si, men om ikke lenge skal vi på babysvømming og etter det er det 6 mnd kontroll på helsestasjonen. Veldig spent på hvor tung og lang denne store gutten vår er blitt Var i bhg på dugnad igår og endte opp med raking og atter raking, så nå har jeg vonde vannblemmer som har sprekt på begge tomlene.....hmmmm.....-er nok ingen erfaren gartner jeg nei. 10 tak med raka så kom første vannblemme Skal vi få til et treff i neste uke eller??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #84 Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer nok en gang til Truls (kjedelig å bare dytte !
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #85 Skrevet 30. mai 2007 hei alle sammen nå har trym fått skinne og det er et mareritt...bare skriker,får jo ikke løftet bare et bein mer.vi må tøye 3 ganger om dagen..
Mayken Skrevet 30. mai 2007 #86 Skrevet 30. mai 2007 Fy søren for en dag. Her oppe er det jo full sommer, og jeg som ikke har tatt med sommer klær til snuppa, kun langermet boddy. Men det har forsåvidt gått greit. Har hatt budrunde på leiligheten, og vi er helt sjokket over interessen. Lå ute til 1 190 000 Og siste bud skal ha vært 1 475 000, så sant sambo ikke tuller med meg. Har jo gått over all forventning:) Har pakket med meg bunad og hele pakka for å dra opp hit, kn for å finne ut at jeg har glemt igjen bunadskjorten min hjemme:( Husker jeg stod å la den sammen, men kan ike huske hvor jeg har gjort av den. Sambo finne den heller ikke..... dukker vel opp til slutt
2nj♥ Skrevet 30. mai 2007 #87 Skrevet 30. mai 2007 Så bra Mayken. Deilig med litt mer å rutte med enn man hadde håpet eller regnet med Ja, hørte mamma si det at sommeren er kommet til midtnorge. Hit kommer den visst for fullt til helga, så vi kan bare nyte regnet og glede oss til sommeren som kommer. Bra for barnedåpen det da Piadi!!!!! Skal ut og jogge med mannen snart. Må bare vente på svigermor som hadde dobbeltbooket seg som barnevakt i kveld....ehhh??!! Tror Trym var litt skuffet, for igår sa vi at farmor kommer i morgen, og det har han snakket om siden.....helt til han sovnet nå i stad. Rare disse små når de begynner å prate og forstå og ikke minst huske.....han husker jo ALT. Og idag skulle vi egentlig ha vært i Oslo og spist indisk..... jaja, sipp-sapp.... Nanna: Hvor lenge må han bruke skinner regner de med? Vil vel venne seg til det etterhvert, men nå i starten så er det nok veldig uvant og sikkert ikke så behagelig heller om føttene blir mye tyngre. De små vil jo helst sprelle med bena...... Slitsomt for dere og da sikkert. Håper det bedrer seg snart
Thea og Erle Skrevet 30. mai 2007 #88 Skrevet 30. mai 2007 Ja her har jeg klart å tylle i med 9 boller fra statoil. Nå må vi finne dato for indisk. Når passet det best for dere ??
2nj♥ Skrevet 30. mai 2007 #89 Skrevet 30. mai 2007 Dato for indisk...... 4.,5.,11., 18., 19., 20. ..... Tja, kan egentlig stort sett alltid, men 12.-15. juni passer dårlig da det er mye som skjer på kveldene her og mamma kommer 14. Har du noen forslag thea? Piadi? Andre? 9 boller med melkesjokolade eller? *misunnelig* Jeg vil også.....-men først MÅ jeg bare greie å få vektnåla til å bevege seg nedover. Er blitt streng med meg selv nå, men det har ikke gitt noe særlig resultat enda desverre. -Går tregt!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #90 Skrevet 31. mai 2007 uff for en fæl natt,ikke sovet et min i natt jeg men sovnet 15 min før klokka ringte typisk...2nj tror det er snakk om 3-6 mnd dag og natt og etter det bare natt til han er 4 år...han klarte å få av seg skoa i natt da sp trøtt som jeg var så jo nesten ikke en dritt he he...håper det er bedre i dag skal prøve få han til å sove nå så skal jeg oxo legge meg...er utslitt nå kjenner jeg men men...vi skal oxo tøye han 3 ganger om dagen da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #91 Skrevet 31. mai 2007 Indisk den 16.juni BASTA BOM BOM !! Sånn, der tok jeg en sjefsavgjørelse.. (Håper jeg slipper å dra alene den dagen ;o) Uff da Nanna.. Er ikke noe særlig å være så sliten altså.. Håper du har fått sove litt i dag da.. Går seg nok til med de skinnene, selv om det virker fælt nå!
2nj♥ Skrevet 31. mai 2007 #92 Skrevet 31. mai 2007 Da må du dra uten meg Piadi. Mamma kommer som sagt 14. og da blir hun selvfølgelig hele helga... Skrev det kanskje litt teit i innlegget mitt, men jeg trodde vi skulle dra en hverdag. Håper du kan revurdere sjefsavgjørelsen og komme med et annet forslag som passer MEG.....-for jeg SKAL være med!!!!!!!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #93 Skrevet 31. mai 2007 Ja helt i orden for meg, aner ikke om det passer for meg engang.. tok bare en dato ;o) Skal du være med Tilla ?
2nj♥ Skrevet 31. mai 2007 #94 Skrevet 31. mai 2007 Hehe...tullejente. Ja, tillab....blir du med? så kjekt! Har liksom ikke fått noen respons på våre rop (!) etter flere "deltakere". Hva med over den helga.....18., 19. osv.... Hva sier du thea?????? Men skal vi ta et treff snart eller? Neste uke? Tirsdag?
Chiquita Bananas Skrevet 31. mai 2007 #95 Skrevet 31. mai 2007 Men jeg trodde jeg var bytta ut saa derfor kom jeg ikke innom :op hehehe...tuller... Men alltid naar jeg velger aa gaa paa nettet saa er det naar Fredrik sover og siden senga ligger rett ved pc'en og tasturet braaker saa masse saa vil jeg ikke skrive noe og risikere aa vekke ham. Mye som skjer - tempen ligger paa rundt 30-35 grader. Men jeg er ikke ute og soler meg og blir brun...er like blek enda. Klarer ikke den varmen. Igaar var jeg og svigerinna mi og fikk en hel kroppsmassasje og pedikyr.... Er siste innspurt naa og vi har brukt saa sinnsykt med penger at jeg er helt daarlig i magen. Naar jeg ser paa alt vi har kjopt saa fatter jeg ikke at det ligger ca. 20 000 kr i ting og klaer...men det meste er til Fredrik. Fant ut at den vogna vi kjopte sparte vi nesten 6000 kr paa - gubben hadde sjekket ut en lignende paa nettet. Det hadde jeg aldri trodd om en slik vogn. Er en lignende som jeg har brukt hjemme, bare mer robust. Er en SUV utgave ) pga. hjulene ikke var plastikk hehehe..... Og den slanke greia rok etter 3. dagen - vi gjor ikke annet enn aa spise masse rart til lunsj og saa noe til middag. Og siden det er mat overalt saa spiser vi noe digg til kvelden.....Saa jeg har mye aa ta tak i naar jeg kommer hjem...begynne fra 0 igjen jeg ( Fredrik har lagt paa seg rundt 1 kg her borte paa 3 uker !!! Han spiser fast fode utenom melka og har blitt tung. De har veldig stort utvalg i barnemat og noe av det smaker drittgodt. Spiste opp en Banana yoghurt som han ikke spiste opp - driiiiitdigg !!! Han sitter selv naa uten stotte av meg ) Gjorde det plutselig i begynnelsen av forrige uke, satte ham ned og der satt han. Og leker masse i en Exersaucer og er helfrelst paa den - saa naa staar han masse der og over seg paa aa staa - tar armene opp i vaeret og prover aa staa rett opp og ned og kaster seg frem og tilbake i stolen og ler seg i hjel. Det var det jeg hadde aa komme med.... Horte det var masse regn hjemme saa vi har lyst aa utsette hjemreisen noen uker :op
2nj♥ Skrevet 31. mai 2007 #96 Skrevet 31. mai 2007 Trenger ikke det Hebbie. Til helga kommer sommeren hit også. Men foreløpig er det bare meldt 20-24 grader da, men det blir nok mer etterhvert
Thea og Erle Skrevet 31. mai 2007 #97 Skrevet 31. mai 2007 Hebbie - du har å pelle deghjem snart assa. Miss you sooooooo much;) Vært på badeland med gutta i dag. Skulle ut å gå kveldstur, men gidder ikke da jeg bare er suuur siden jeg ikke spiser digg i dag. Må skjerpe meg , men har store vansker med det når jeg er i godisdagbaner. Må bryte ut nå. Gå derfor å¨legger meg nå, så ikke jeg ombestemmer meg. Passet ikke også 19 bra for deg Pia?? Klar for kafetur på tirsdag. Snart blir det nok mest hjemmetreff, siden barna begynner å bli så aktive. de vil jo gjerne krabbe og slikt de nå. I morgen får jeg venninne på besøk, og jeg som ikke skla skeie ut på en stund. Går 3 kjipe dager i møte. Ikke neste uke men uka derstter kan vi jo kanskje ta et treff her igjen. Skal jo straks begynne å jobbe igjen. !9 starter jeg. Har jo fri i noen ukedager da, så blir jo allikevel med på treff. Natta. Føler meg litt halvgretten. Vil ha sjokoladeboller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #98 Skrevet 1. juni 2007 Jo 19. passer fint.. Ta den dagen da ?? ) Hva sier dere andre jenter ? Jeg hadde godtesykedager i helga, men det gikk egentlig over til mandag.. Men det vises IKKE på vekta.. ! Går liksom verken opp eller ned nå... Stresser egentlig litt med barndåpting i disse dager og får masse besøk i dag, så nå må dere være flinke å holde tråden oppe sånn at jeg lett finner den igjen
2nj♥ Skrevet 1. juni 2007 #99 Skrevet 1. juni 2007 19. da Og så tar vi et kafetreff på tirsdag? Hvem er med og hvor???
Thea og Erle Skrevet 1. juni 2007 #100 Skrevet 1. juni 2007 Er så vårslapp. Flere?? Gikk en tur til morgenen i dag uten barn. Så dro jeg og trente litt styrke. Nå er jeg helt pompa. Lufta gikk hely ut av meg. Tenkte å sette meg ned foran pc`en og så vaske litt, men nå hærer jeg at Erle er våken alt. Gosh så lite en får gjort Får besøk av en venninne i dag, så tenkte at jeg får finne på noe godt men sunt å spise. Kunne jo stekt laks med villris og digge grønnsaker. Spiste nykål hos mamma i går. Nammis. Hun har jo bare så knall digge middager hver dag. Godt jeg bor lagt hjemmefra. Nei er stille der oppe nå tror jeg. Da får jeg svinge den late kroppen litte granne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå