♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 I dag blir Nathalie 6 mnd.. ! Hvor ble tiden av ?? hehe.. Lille M: Blir nok ikke lenge til neste treff uansett Liker du indisk ? Kan ikke du fortelle litt om deg selv siden du nå offisielt tilhører tråden vår ? ;o) Link til forrige tråd: http://www.dinbaby.com/forum/create/3003/9378771/
2nj♥ Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer med 1/2 års dagen Nathalie. Ja, den tida flyr gitt. Bare ei uke så er Truls også 6 mnd. Truls har hostet omtrent hele natta..... så jeg er trøtt idag.....-blir jo liggende å høre på, inn og sjekker han osv. Så idag dropper vi babysvømming iallfall. Ikke noe særlig det når han hoster sånn. Ser an til i morgen, og er han ikke bedre blir det legebeøk tenker jeg. Skal ut og kjøpe ny vekt idag......for jeg lurer på om vår er helt på bærtur. Veide meg på treningssenteret igår og der veide jeg (med sko) 5 kg mindre enn vekta hjemme viser.......-hææææ? Er det mulig da? Håper vår er feil da, men det er den vekta jeg går etter til jeg får bekreftet den andre......-så da er ikke delmålet nådd enda!
Pia♥CF Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 ... der var dere ja.. Er man borte fra PC`n i mere en en dag er det nesten HÅÅÅPLøst å finne dere igjen ! Mehn... tenkte vi skulle ta oss en tur, for fredag er det planleggningsdag i bh så da blir det ingen "bæring".. Kan vi det eller ?
Mayken Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Selvfølgelig er det bare å være med på treff Pia og C-F. Stakk egentlig innom her for å si i fra at Ina og jeg ikke kommer i morgen. Bursdagsfeiringen til sambo ble utsatt til i morgen for han måtte jobbe overtid i dag, så da blir jeg vel hjemme og baker i morgen tenker jeg. Men dere må kose dere masse folkens, så kommer vi sterkere tilbake neste gang tenker jeg.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 Så flott at du kommer Pia og CF(I) Får besøk av presten i morgen så her vaskes det.. Forresten.. Skal man tilby han noe ? Annet enn kaffe liksom ? Det jeg egentlig mener er.. Skal jeg sette Sambo i bakinga ;o)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Presten "vår" fikk kaffe...¨Det var det eneste jeg hadde hatt tid til, men jeg hadde litt kjeks og sånn, det ville han ikke ha. Så, over til morgendagens treff... Jeg tror jeg og Embla iallefall kommer på Glass. Skal møte bestevenninna mi ca 1230, men hun kan jo komme dit:) Utover det så orker jeg ikke cafe så lenge av gangen, Embla er litt for aktiv til at det er noe hyggelig egentlig. Hun er jo både høyt og lavt om dagene:p
Mayken Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 hos oss fikk presten kaffe og kjøpekake. Han var en skikkelig kakemoms kan man si....hehehe
2nj♥ Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Presten fikk kun kaffe hos oss..... Ellers så kommer vi i morgen, så sant jeg ikke må til legen med Truls og det akkurat faller på det tidspunktet. Han hoster masse stakkars. Vært ute og jogget 5 km sammen med mannen nå. Jeg HATER jogging, men skal gjøre det en gang i uka...... hehe
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2007 DRIT LEI VASKING NÅ JA !!! Gikk glipp av LOST også.. Eller det er nå, men får heller se reprisen som er sent på natta på fredag.. ! Synd at Truls har blitt så forkjøla da.. Nathalie er heller ikke i toppform, skikkelig snørrete.. Er ikke noe særlig å begynne å trene noe man ikke liker, for da gidder man ikke mange gangene før man gir opp... believe u me, dette vet jeg ALT om ! = ) Sambo har ødelagt kaka så da får presten det jeg rekker å rive med meg fra hylla på kiwi ;o) Men det holder sikkert med kaffe da.. Men hvor lenge varer en sånn samtale da ? og hva snakker man om.. ? Tilla: skjønner hva du mener.. Snuppa er høyt og lavt for tiden. Tror jeg skal ha med Leon også, det blir jo festlig = ) LoL
mammaentiltrulte Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 I dag har jeg, gubben og thea lille vært å svømt. siste gangen med babysvømming forrige mandag og da forslo mannen at vi skulle dra sammen vi tre i dag. avr kjempe koselig. kan jo ikke si nei til det, er så sjelden han forslår noe sånt. snille pappaen vår :-) har faktisk fått gått en times tur i dag også, med noen venninner. deilig å få beveget seg litt. Piadi: gratulerer med 6 måneders dagen til Nathalie. 2nj: så fliink du er til å trene. blir inspirert til å begynne igjen. må bare komme med over den berømte dørstokk mila. god bedring til truls som er syk. bli fort frisk:-) kos dere masse på traff i morgen jenter
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Hei alle, da er jeg over på ny tråd og er oppdatert på fremgangsmåten her inne *S* Piadi: Jada, liker indisk. Pleier dere å dra et spesielt sted og spise det? Litt om meg selv, ja, hva vil dere vite, hehe?!...Jeg får ramse opp litt også får dere bare spørre hvis det er noe dere lurer på. Jeg heter Ine, er 28 år, fikk Magnus som er førstemann den 29. november. Snart et halvt år siden, tiden flyr... Jeg har vokst opp i Drøbak så har familie og venner der og i omegnen. Har bodd 3 år i Oslo, og studert, på slutten av studiene (kriminologi) ble jeg spleisa med han som idag er min samboer og pappaen til Magnus. Jeg flyttet inn hos han i Bærum, og her bor vi fremdeles, enn så lenge! Skal som sagt flytte til Klokkarstua i løpet av sommeren. Jeg gru-gleder meg, blir rart og flytte herfra også, har blitt god venn med min samboers venner og virkelig funnet tonen med de, barselgruppa mi kommer jeg til å savne (såklart kan vi fortsette å treffes da, men litt annerledes når man ikke er naboer lenger!), litt redd for at jeg kanskje vil føle meg veldig viggo der ute, blir passe avhengig av bil iallfall :-) Også er det jo endel minner knyttet til tiden vi har bodd her da, på godt og vondt kan man si. Mistet mammaen min ifjor, også ble jo Magnus født senere på året.. Skal bli rart å flytte, blir nesten litt sentimental her... ;-) Men på den annen side: jeg er nærmere Drøbak, vi får større plass, et kjempekoselig hus, stoor hage og jeg tror vi kommer til å kose oss masse der. Også blir jeg sikkert kjent med noen kjempekoselige folk, ikkesant?! ;-) Har ryddet og vasket og styra her idag, skal ha visning imorra (eh, idag blir det, hva gjør jeg egentlig oppe enda??) så må jo se litt ok ut her Er ikke annonsert visning, så ikke lagt ut på nett enda, men det er visst super-poppis med leiligheter her vi bor for tiden, så megler har flere interressenter som kommer... Så får vi se hvordan det går, skulle vi ikke få den prisen vi vil ha, så kjører vi hele løpet med fotograf, annonsering osv. Men tror ikke det er noe problem og få solgt =) Ja, da er det på tide å legge seg kjenner jeg ;-)
Mayken Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Lille M: lykke til med visning i dag da. Håper det går over all forventning:) Vet hvordan det der er, vi skal ha visning selv på mandag og tirsdag. Har holdt på her hjemme i ei uke nå. Pakket bort en del, fikset siste rest som stod igjen etter oppussingen og nå er det stort sett bare nedvasken igjen...heldigvis, håper på en helg uten styr og stress. Hadde vært kos med litt familietid siden Ina og jeg drar mot hjemlige trakter på tirsdag. Vet ikke helt hva du vet om oss jeg. Kanskje vi skal pressentere oss litt også? (eller er det blirr gjort kanskje? bare jeg som ikke har fått det med meg?) Jeg heter i hvertfall May Kristin er 28 år og mamma til Ina som ble 6 mnd 14.mai. Kommer fra Ålesund, men bor nå i Drammen og har bodd her til sammen i ca 6 år. Er en kjempefin gjeng her inne, så som nyinnflytter tror jeg ikke du skal få problemer med å få venner her i byen. Når er flyttedatoen deres?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2007 Nei tror ikke det har blitt gjort enda Mayken Jeg heter Pia og er 23 år. Har 2 døtre, Nancy som blir 7 i august og Nathalie som er 6mnd Vi bor som sagt i Norges tryggeste by, Svelvik. Vi har 2 katter og 1 valp på 6mnd.. Jeg står på kommunestyrelista til Høyre, men ber til høyere makter om at jeg ikke kommer inn ;o) I går var vi på biblioteket og lånte masse bøker som jeg ikke har tid til å lese siden jeg er dagmamma for lillebroren min på 14mnd, og vi snart skal ha barndåp. Men som den lesehesten jeg er må jeg ha en bok i hvert rom i huset... Burde vel bruke leselysten min på å studere i stedet så kanskje jeg hiver meg rundt nå til høsten... Og sånn ellers er samboern min sykemeldt for tiden og skal over på attføring ettervært så vi er så heldige å få være hjemme med datteren vår begge to : ) Var på 6mndkontroll med Nathalie i går og målene er: Hun er 7525gram og 68,5 lang.. Hun har bare vokst en halv centimeter og 200 gram på en mnd.. Sier vel litt om hvor aktiv den tøtta har blitt ja ! Var noe mer men det husker jeg ikke akkurat nå.. Får sjekke da..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2007 Indisk ja.. Planen er å komme oss til Oslo på Mother India å spise indisk. Men til nå har det vært vanskelig å finne en dato der alle kan. Men siden vi er hekta på indisk en del av oss, finner vi nok snart en dato som passer ALLE (hint hint 2nj;) Vil du være med ? Jeg er forresten fra Nord-Norge, og har bodd sørpå siden august 2005.. Har mamma, 2 brødre, tante med fam, besteforeldre og gammeltante her nede, så halvparten bor her sørpå
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #15 Skrevet 24. mai 2007 ja jeg heter laila er 30 år har 3 gutter nå 2 fra før som er 8 år og 7 år og en m sambo som er 1 mnd i dag..jeg er fra svelvik men bor nå i drammen bodd her i ca 2 år nå..jobber som hjelpepleier på bo og servicesenter...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. mai 2007 2nj: Hvordan går det med Truls ? Kommer du på Glass ? Send meg en pm med nr ditt så er det lettere å kommunisere.. Eller, jeg kan jo bare sende deg mitt : )
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #17 Skrevet 24. mai 2007 hvis noen har lyst på kattunge så har vi 2 stk tror de blir langhåret...er leveringsklare midten av juli...veldig fine...
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #18 Skrevet 24. mai 2007 hei takk for et koselig treff i dag lenge siden jeg har sett dere... men en ting lurte på henne andre hvem det var her inne hun som satt ovenfor meg...hun tror ikke jeg har sett før men synes det var hyggelig å møte nye folk..snart kan jeg ha et treff hjemme vet dere he he..nei fotballkamp for elstemann snart uff skjer noe hele tiden her,aldri en hel fridag syns jeg..til lørdag skal jeg ha barne bursdag for han på 7 år da kommer det 15 gutter i klassen å jeg gruer meg til det...hvis noen skal på trilletur en dag så bare si fra er hjemme jeg hvis det ikke skjer noe den dagen da..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. mai 2007 Takk for treff i dag jenter, veldig hyggelig var det Tenk at dama i mine drømmer dukka opp da ;o) hehe.. nanna: Skjønner at det er stress med bursdag med så mange gutter ja.. Så flott at du er klar for trilletur, må du ikke anstrenge deg ennå.. Er jo bare 1mnd siden fødselen Men det blir nok ikke lenge til verken treff eller trilletur.. Pia&CF: Kjempekoselig å ha deg med på "vårt" treff.. Håper virkelig du møter opp flere gang : ) Og ta gjerne med deg venninna di..
Pia♥CF Skrevet 24. mai 2007 #20 Skrevet 24. mai 2007 Nanna.. ja det var Pia & C-F som satt rett ovenfor deg.. Jeg heter somsagt Maiiiiiiiiiii( med en i da) -Britt og er 38 år. Har 3 jenter på hhv 21,12 i morgen og ei snuppe på 5 år.. og så er det jr da på snart 6 mnd.. Vi bor på Konnerud, eller Drammen som Tillab sier.. *ler*... Jeg er ny i denne tråden, men er i trilletråd og etterhvert oxo bæretråd.. trenger trimmen ... hehe.. så det er første gangen jeg er med jentene i dag.. men jammen var det koselig gitt... Så takk for i dag jinter.. kjempekos :-)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 24. mai 2007 Hihi så gøy, når hebbie og thea sjekker innom her neste gang så er halvparten ny for dem : ) Hørte du hebbiesnuppa... Vi har bytta deg ut.. Men Thea må vi ha for hun skal gjøre oss slanke alle sammen : ) ; ) Bare tuller da... SAVNER DEG MASSE MASSE.. LOV U og alt det der ;o) Når kommer du hjem ? May-Britt som lurte. Vi og Ann-Torill skal på pigen i morgen ettermiddag og vi skulle alle ønske at du kunne ha vært med !! Skriver deg en pm jeg tilla..
mammaentiltrulte Skrevet 24. mai 2007 #22 Skrevet 24. mai 2007 ser det har vært en ny presantasjonsrunde. får slenge oss på: jeg er mammaen til tulte også kalt thea kristin. ploppet 08.oktober. er 23 år og bor i sande
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #23 Skrevet 24. mai 2007 tilla bare koselig det at du ville holde han, de vokse så fort.embla har blitt så stor da det hadde alle de små..koselig å bli kjent med deg oxo may britt er det oss to som er over 30 jeg blir 31 i okt.piadi ja jeg har beg å trille tur litt for må det når unga ikke slkal ha sfo mer,da må sambo beg å sykle på jobb og jeg skal gå til skolen m barna...jeg har litt lyst på et treff hjemme så kunne vi sittet ute på veranda el noe... tilla s tynn du har blitt hvordan har du klart det,kan du gi meg oppskrifta 2nj så stor truls har blitt oxo.jeg må si at dere er en kjeme koselig gjeng så gla jeg har møtt dere...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. mai 2007 Jøss.. Du er jo like gammel som meg jo I dag nådde jeg forresten delmålet mitt og vi har spist INDISK.. ! = ) Nytt delmål: 61 kg.. Det kommer nok til å bli noen harde kg altså, veier 63 kg nå og merker at fettet suuuger seg fast, for her trives de ;o) Blir nok lenge til vi spiser indisk her i huset igjen.. men enn så lenge så sitter jeg her og nyter den nyydelige lukta.. mmmm.... Holder på å søke jobber i kveld.. Æsj.. skulle gjerne ligget i senga sammen med sambo i stedet.. !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #25 Skrevet 24. mai 2007 Er jo ikke bare dere som er over 30 er det vel.. Hebbie er vel i alle fall 30... = ) Kjempekoselig om du vil ha treff hjemme da nanna.. Du får bare finne ut når det passer Hvor var det du bodde her i svelvik ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå