Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Holder på å planlegge tur til danmark. Håper å få gjort det iløpet av sommeren eller tidlig høst 07. Nå holder jeg på å finne ut om jeg har åpne eggledere eller ikke. Har problemer med å komme igjennom til lege og gynekolog med ønske om laproskopi da jeg har hatt flere operasjoner. Håper de snart vil høre på meg. Ellers så har jeg skrevet mail til nordica og fått beskjed om at jeg bare skal ringe de. Lurer på om de er vanskelig og forstå, har litt skrekk for at de ikke skal skjønne meg eller omvendt.

Følger med her og har gjort det en god stund nå. Hvordan fungere disse ivf forsøkene er det vanskelig og sette seg inn i? Er litt redd for at jeg ikke skal få den oppfølgingen som jeg trenger da med ul før man drar til danmark.

Tror selv og gynekologen mente også at sjansen for at jeg skulle bli gravid på "vanlig" måte var veldig vanskelig.

Uff er så motesløs i og med at jeg ønsker dette så sterkt og føler meg så bortvist av lege. Men hun skjønte problemet mitt og var enig i at jeg burde sette igang, men hvorfor er det så vanskelig da????

Vel er glad for at dette stedet finnes føler at her er det flere i samme båt.

Måtte bare få ut litt frustasjon vil jo så gjerne få barn før det er for sent.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9378648-uff-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det krever mye å gå inn i IVF -behandling både fysisk, psykisk, økonomisk og tid og arbeidsinnsats. Våre medsøstre som i DK som kan gjøre dette i hjemlandet og bare behøver å forholde seg til en klinikk ikke leger og gynækologer i Norge i tillegg ha det noe enklere.

Men når resultatene er der er det det hele verdt. Hvis du bor i Oslo, så kan du kontakte Carsten Trolle (gynækolog) han tar imot med åpne armer og vet hvor du kan henvende deg i DK.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...