Gå til innhold

April: Åååååå så stor blitt !


Sassy.

Anbefalte innlegg

Vesla er langt fra baby nå. Hun er blitt så stor. Hun springer rundt,både inne og ute,småløper etter ting,dyr og mennesker.

 

Utpreget sosial og prater i vei som en foss på sitt eget språk. Har allerede fått tydelig humoristisk sans,og er morsom selv. Skal prøve å gjøre morsomme ting for å få andre til å le. Leker selvstendig en god del. Ser på tv av og til,helt oppslukt av det som skjer. Alltid med på det som skjer når det er andre unger.

 

Forstår så godt hva jeg sier,og svarer ja og nei på spørsmål jeg stiller (feks :skal vi bytte bleie ? så svarer hun ja og går til badet og legger seg fint ned på stellematta. Skal vi ha mat ? Så svarer hun ja og går til kjøleskapet. Er det noe hun ikke vil rister hun på hode og sier nei)

 

Vi har et eget skap vi oppbevarer godteri,og det har hun funnet ut,så der står hun ofte og peker opp og sier mmmmmmmmmm mmmmmmmm (godtemonster :-D).

 

Hun har mange ord,og setter noen ganger 2 ord sammen som feks datt du ?, ikke bare datt. Hvor ble det av babyen ?

 

Hvor ble deres babyer av,eller har dere de enda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå.. kjenner meg så igjen her!

 

vi har funnet et språk sammen som bare vi to forstår:o)

Han prater mye i lyder og tonefall, men helt forståelig for meg..pappaen bare ler, for han skjønner det ikke.. men ser jo at poden blir fornøyd når jeg gjør som han "sier" :o)

 

Gullet mitt eeelsker dyr, så når vi er på lekeplassen sniker han seg bort til hestene over gata så fort vi ikke ser på han:o)

 

Han er også blitt stor gutt når det gjelder biler.. ser han en stor bil, helst traktolr eller gravemaskin sitter hanog sier "brrrrrrr", til og med når pappa er på finn og leter etter ny bil kommer han bort og lager billydene sine:o)

 

ellers så er den humoristiske sansen på topp her i gården også.. hvis vi voksne ler så begynner han også med en litt falsk latter.. HAHAHA, så ler alle, og latteren hans blir enda mere utpreget falsk, for han må jo henge med i samtalen:o)

 

ellers er han en veldig sosial gutt, så når vi er i åpen barnehage flytter han seg fra fang til fang, og skal ha de tilå lese bøker for han:o)

 

eeeelsker denne tia! Nå har vi liksom fått et barn i hus, ikke lenger en baby!

 

eeelsker lille gogutten min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha,jeg må le litt,ser det for meg :-D

 

De er bare sååååå herlige disse små barna våres (hmm,litt rart å ikke si baby lenger). En er liksom ikke alene nå om en er hjemme med de en dag, det er liksom litt mer selskap i de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...