Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Noen som har erfaring eller kjenner til Hartans skater, 3 hjuling? Kan fåes kjøpt som både kombivogn og duovogn (usikker på om den selges i kun bagvogn). Jeg har termin i oktober, men har allerede starten "jakten" på en perfekt vogn. Skal ha en vogn som både passer til terreng, snøvær og butikker. Likte Hartan skateren. Jeg bor i 3 etasje uten heis. Er en bagvogn fryktelig tung å bære i forhold til en bag som tilhører en kombivogn. Bare leser ut fra debatten her at kombivognen er tung når bagperioden er over... blir kjempe i tvil...finnes så mye ulikt på markedet og blir mer villedet enn hjulpet når jeg spør etter råd i butikkene
LadyLay Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Vi bor også i 3. etg og jeg dro med meg hardbagen opp i flere mnd...kan virke tungt, men jeg synes det gikk helt fint. En softbag er selvfølgelig mye lettere, men husk at hardbagen er større og også kan brukes som en reise/ekstraseng samt i bil. Vi kjøpte også en seteforlenger til vogna vår som jeg brukte når vesla hadde vokst ut av hardbagen. Med denne lå hun kjempefint og trygt i voksiposen helt til det ble for varmt... Som du kan lese av andre innlegg jeg har svart på så kan jeg ikke få lovpriset denne vogna nok - den er skikkelig god!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå