Gå til innhold

Hartan skater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring eller kjenner til Hartans skater, 3 hjuling? Kan fåes kjøpt som både kombivogn og duovogn (usikker på om den selges i kun bagvogn). Jeg har termin i oktober, men har allerede starten "jakten" på en perfekt vogn. Skal ha en vogn som både passer til terreng, snøvær og butikker. Likte Hartan skateren.

Jeg bor i 3 etasje uten heis. Er en bagvogn fryktelig tung å bære i forhold til en bag som tilhører en kombivogn. Bare leser ut fra debatten her at kombivognen er tung når bagperioden er over...

blir kjempe i tvil...finnes så mye ulikt på markedet og blir mer villedet enn hjulpet når jeg spør etter råd i butikkene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor også i 3. etg og jeg dro med meg hardbagen opp i flere mnd...kan virke tungt, men jeg synes det gikk helt fint. En softbag er selvfølgelig mye lettere, men husk at hardbagen er større og også kan brukes som en reise/ekstraseng samt i bil.

Vi kjøpte også en seteforlenger til vogna vår som jeg brukte når vesla hadde vokst ut av hardbagen. Med denne lå hun kjempefint og trygt i voksiposen helt til det ble for varmt...

Som du kan lese av andre innlegg jeg har svart på så kan jeg ikke få lovpriset denne vogna nok - den er skikkelig god!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...