Gå til innhold

Litt sukk...

Avienda

Anbefalte innlegg

...idag har jeg termin,jeg...Og her sitter jeg enda med kembomagen min og er fullstendig kaputt... Har venta og venta og venta,men hvor er babyen min?? Jordmor har sagt siden uke 36 at nå kan det bli når som helst, og legen jeg var hos fredag for halvannen uke siden mente jo at jeg var mor innen ei uke... Men her sitter jeg enda... Nesten gang,ja,hvis det i det hele tatt blir noen neste gang jeg skal gå gravid, så skal jeg i allefall ikke høre på de som sier at det kan bli når som helst!Jordmora har jo sagt hele veien at ho trodde ikke jeg kom til å gå til termin,så naturlignok har jo jeg bare venta de siste ukene,jeg... Like skuffa hver morgen når jeg våkner og ingenting har skjedd... Teit at de sier sånn når de likevel ikke kan vite....:(

Åh,jeg er så sliten...og SÅ klar for å føde!!

Fortsetter under...

Eg føle så sinnsykt me deg!

2daga igjen til termin no, og eg har gått de siste dagene me mas/modningsrier, drit kjedeli!

Trudde at de skulle ta seg mer opp i dag, men etter 3timer me uregelmessige modningsrier med mellomrom på ca 5-20min, så stoppa d opp, så vi får se ka som skjer seinar.

Vi krysse fingran førr at vi begge ligg i fødsel i kveld;)

Hehe,ja,jeg har gomla masse lakris og i går kveld spiste jeg en hel ananas alene!:) Drikker kanelte hver dag,og har tatt full dose med bringebærblaskapsler siden uke 36... Natt til i går brukte jeg over en time på å massere og snurre på brystvortene.. det eneste det førte til var to såre bringebær..klarte knapt å ha på meg bh etterpå!:)ingen ting ser ut til å ha effekt på meg... Sex har jeg ikke prøvd,men som for alle andre alenemødre har vi vel ikke akkurat ubegrensa tilgang på det...;)

Nå skal jeg og mamma gå lang tur i Frognerparken,og når jeg kommer hjem skal jeg jaggu løpe det jeg har opp til 6.etg.!!:)

Enig med deg Mini_Keiko! La oss håpe vi begge er i fødsel i kveld! Det hadde vært noe!:D Er SÅÅÅÅ klar for å se lillegutten min nå!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...