Gå til innhold

Ang. utflod, luft, murringer og mens ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Forrige måned begynte jeg med mens murringer ca 2 uker før IKM, hadde forferdelig ømme bryster i en uke før IKM. Normalt får jeg murringer et par dager før, det samme med ømme bryster.

På IKM dagen begynte jeg og spotte, og dagen etter regelrett fosset det ut av meg. Mye mye mer enn hva jeg normalt blør. Dagene etter var det litt mindre enn normalen, og tenkte vel det at jeg hadde blødd nok for en hel uke på andre mensdag. Rett etter at tanta dro fikk jeg murringer igjen. Innimellom føler jeg at det river og sliter i den høyre eggstokken.

Utflod har det vært mer enn nok av. Innimellom føles det som om det "fosser" der nede.

Nå er det en uke til IKM igjen, og i forrige uke fikk jeg av og til en slik sviende følelse i brystene, og igår ble de ømme. Ikke så ømme som forrige mnd, men alikevel.

Fortsatt ganske mye utflod. (vannete/kremaktig for det meste)

Er også forferdelig luftig i magen.

 

Så da lurer jeg på hvordan dere har det med tanke på murringer og utflod nå når dere er i begynnelsen på graviditetene deres, og hva dere tenker om det jeg har beskrevet her.

 

Jeg vet vi traff på forrige el, men denne mnd er det litt mer usikkert, og heller mest mot at vi bommet :(

 

Jeg har ingen forhåpninger om at det kan være noe til tross for mensen, men klarer ikke la være å lure litt alikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...