Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 ble anonymt, da kan jeg fortelle..kjenner så mange her at jeg måtte være sikker.. fant nettopp ut at jeg er gravid!!! oj...litt i sjokk kan man si, men har en god følelse da! så blir nok bra dette.. tror jeg er 4-5 uker på vei, så en januarbaby skal man ikke se bortifra at kommer.. må fortelle kjærsten nå da..lurerpå hva han kommer til å si jeg;) oj, mange tanker i hodet nå... hva skal jeg gjøre fremover nå da?? noen tips og råd??
Micha.. Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer! Går ut ifra at du ønsket å bli gravid ettersom du er her inne.. Nå skal du bare kose deg fremover og håpe at du slipper unna de verste symptomene..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 ja jeg håpa jo litt da...hehe..og kjærsten vet det nå, han kom hjem istad, og han ble kjempeglad:) nå tror jeg ikke livet kan bli bedre! langt er du på vei da?
april d. Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer! Det virker som om du virkelig slapp gleden løs når kjæresten din ble så glad, så nå er det bare å nyte graviditeten! Man trenger ofte et par dager på seg for å la det synke inn, og så faller alt på plass. Gratulasjonsklem fra
Stob Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Grattis! Ja det ra noen dager/uker før en ny grviditet går virkelig opp for en...jeg skal også ha baby i januar! gleder meg selv om jeg ikke kan fatte at jeg virkelig skal gjennom alt det"vonde" en gang til....mest glede da!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer! Så bra at typen din ble så glad! Det er så romantisk å fortelle noe sånnt! Klem,
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Masse gratulerer fras meg og klompen i magen! Hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå