Gå til innhold

Når slutte med p-piller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! vi skal også blir prøvere i høst. Slutta med pillen nå i mai, men det var mest fordi j ikke orka pillene mer. Er herlig å ha sluttet. Nå er jeg bare spent på når neste vanlige mens kommer. Tror j har merket el.symptomer, så da er vel kanskje kroppen i rute.. Håper det

hehe... jeg sluttet i mai-06. Ikke fordi vi skulle prøve da, men fordi jeg visste at det ikke var så alt for lenge til.

Også hadde jeg en del bivirkninger av pillen + at jeg synes det var ekkelt å spise så mange hormoner!

Så nå har jeg vært pillefri i et år, og skal begynne å prøve til høsten:D

Annonse

Jeg slutta for nesten to mnd siden, har hatt litt uregelmessig mens etter på å, fikk sist en uke før tia, men nå denne mnd føller jeg kroppen er i rute, i hadde jeg eggløsnings murring i magen, på dagen 14 i syklusen. Så om det stemmer så hadde jeg slutta på pillene etter endt brett for deg denne gangen,. De fleste sier jo 2-3 mnd, så da skal vel det stemme?

Lykke til med prøvinga, men husk å ha det moro i prøveperioden.

Klem fra meg

Jeg har begynt å bruke Babycomp, men tar noen måneder før den "fungerer". I mellomtiden er vi late og hopper av i svinger... Vet det ikke er helt trygt, men skjer det, så skjer det. Ellers er jo kondom grei prevensjon i ventetiden- ingen hormonpåvirkning, men mye "herk"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...