Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og innføre ordentlige rutiner etter at barnet er blitt 3 mnd.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, etter det kan du bli arrestert

Skrevet

Neida, bare sett igang du =)

Skrevet

Neida! Mange sier at det er da man først kan begynne med rutiner fordi det ikke har vært mulig før den tid:)

Skrevet

Nei det er ikke for sent. Vi fikk ikke det før gutten vår var over 4 mnd. så stå på;-)

Skrevet

Jeg vil vel tro at det ikke er for sent...

Det er vel best å lage rutiner med det samme man kommer hjem, men vil vel tro at det er bedre å begynne med rutiner ved 3 måneder - enn ved 3 år.

Lykke til! :-)

Skrevet

Til første anonym (med svar): Haha lo så jeg grein når jeg leste svaret ditt! Det var jo bare hysterisk morsomt!!

Men takk for ordentlig svar til dere andre=)

Skrevet

hei:) nei,det er ikke for seint...men det er viktig å ikke gi opp,være konsekvent,førr det tar nok si tid,men så absolutt verdt det den dagen rutinan e i boks;) driver selv med rutineinnkjøring på en på 6 uke,har gjort det siden fødselen,og nu begynne vi å se at han reagere på di:)

gjorde det samme men guttungen på 6 da han va baby,og aldri hatt problema med legginga..

lykke til:)

Skrevet

Rutiner for HVA? Noen rutiner er god å legge inn fra starten, andre tar det måneder å innarbeide :)

Skrevet

Takk for det!

Har kommet litt skeivt ut.. Han sover nesten ikke på dagen, bare noen ganger og da blir det bare surr når jeg prøver og legge han til faste tider osv. For har han ikke sovet så må han jo legge seg tidlig, har han sovet så legger han seg jo ikke så tidlig.. Å så kjører jeg samboeren min på jobb for han holder på med lappen.. Men han er ferdig snart da heldigvis! Og det forstyrrer jo de rutinene jeg har lyst og begynne med..

Skrevet

Tenker meste på leggerutiner.. Sånn at han skjønner at nå er det kvelden. Sånn som fast med bad/vasking og mating til samme tid. Og frokostrutiner. Komme seg opp til noenlunde samme tid for stell og mat. Og leggerutiner på dagen. Det savner jeg.. Håper han blir bedre til og sove på dagen etterhvert som han blir større...

Akkurat nå så syns jeg alt bare er kaos, og han blir stadig overtrøtt og skikkelig grinete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...