Gå til innhold

Dere som gir flaske.. (ikke ett krangleinnlegg..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres babyer også tider på døgnet hvor de ligger kjempeurolig og drikker? Gutten min er kjempeurolig til mange måltider, han fekter og slår med armene, slår gjerne bort flaska (selv om han ikke er mett), og ligger og vrir på hode og hele kroppen noe veldig..

Kan det være luft i magen han har da tro?

Han er 11 uker, og har fått flaske siden han var 2 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir pupp. Men har samme "problem"...

For sånn er min noen ganger også. Tror egentlig han er litt urolig i magen. Jeg går på penicilin, så det slår kanskje mere ut noen ganger, og da blir han helt krakilsk. Mens andre ganger er han som et lam. (Som oftest da!).

Men har lest at om kvelden er de fakitisk mere urolige i kroppen ved måltidet. Sto på babyverden et sted...

Skrevet

Jenta mi var også sånn... Etter hun fikk behandling for KISS ble det mye bedre.. Jeg sier ikke at det er det din baby har da, men det var nok det som var i veien her ihvertfall!

Skrevet

Akkuratt sånn er min gutt også, og han er 6 mnd.

Skrevet

Min er også sånn noen ganger.. og jeg fullammer. Pleier å være luft eller at puppen er "tom". Han kan drikke helt fint når jeg gir han av den andre puppen.

Skrevet

Da er det mye mulig at det er luft som plager han da.. For kiss-kidd har han ikke. Har vært hos manuellterapeut med han, han rettet på noen i nakken og ryggen, men det har ikke blitt noe bedre med akkurat matinga. Men han snur hode begger veier nå hvertfall... Men kanskje jeg må ha han til en time til da..

Skrevet

www.kiss-kidd.no mye info der=)

Skrevet

min gjør og dette, og da er det nesten 100% sikert en rap på lur her i gården iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...