Gå til innhold

April: Har jeg rett til å bli sint ?

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

I dag skulle lillegutt og de andre på avd hans i bhg. på biblioteke,det står på mnd.plan og at alle måtte ha med bilstol.

Jeg spurte igår om Simen skulle,og da sa hun en som jobber der,ja,de ELDSTE skulle,og han er nå en av de eldste.

Vel,i god viten fortalte jeg jo Simen at han skulle på biblioteke og se på bøker og mye annet morro i morgen (idag)

Gubben kommer hjem fra jobb i morges bare for å ta med bilstolen i bhg.

Da jeg henta han spurte jeg (hun vennina mi som jobber i bhg) om de hadde vært på bibloteke,hun sa hun kunne ikke helt svare for hun hadde vært med 6-åringene idag,men så det var oe rart i utrykke hennes.

Så kom hun da vi var alene og sa at alle bortsett fra Simen og en annen hadde vært på biblioteke (de var 5barn der idag) og at jeg kunne heller høre med hun andre som var der sammens med dem.

Jeg gjorde det,gikk inn,vasket fingrene til SImen og hun andre stod og skifta en bleie,spurte om de hadde vært på biblioteke,ja sier hun og smiler,spurte om de var koselig og gøy,ja,kjempemorro, da spurte jeg om Simen hadde vært med..ehh...nei,var ikke plass i bilen,og vi var ikke nok folk fikk jeg til svar.

Senere idag kom hun som jeg er vennine med på besøk,kunne da fortelle med at hun som skifta bleie og ei anna (som ikke har lappen ) dro på biblioteke,istedefor at hun som ikke hadde lappen ble igjen med de andre barna (de minste) og hun andre som hadde lappen kunne kjøre,de var nemmelig 2på jobb med lappen,men neida, også var en som er en av de "minste" (yngere enn Simen,han var på biblioteke,men ikke Simen..arg"!!!! irriterer meg grønn nå,da kunne de heller gitt fan å dra på biblioteke når de bare tar med seg 3 unger.

Så sier vennine min også, at hun som også har lappen,men ble igjen hadde sagt at de måtte vel ta en hvit løgn til meg å si at Simen hadde vært på biblioteke for at ikke jeg skulle bli sint og gå til bestyreren slik jeg alltid gjorde.

Vel,jeg har snakket med bestyreren to ganger,ene den gangen om de hadde gitt dobbel med medisin og ikke skifta på han,og igår for å få utsett bhg.regningen,ikke mer enn det.

Men (unnskyld språket) fy fan at det går ann å si noe slik,hun vennina mi hadde bare sett på henne å spurt om hun mente det.

åå..jeg gleder meg til foreldremøte,for er masse som skal tas opp, bla. dette med at de ansatte lyver,er ikke første gang jeg har vært borti dette.

overreagerer jeg eller har jeg rett til å bli sur,ikke bare pga det med løgn,men at ikke Simen fikk være med med,og de mente han ikke hadde bilstol,den satt gubben inne under jakken hans i morges,og da vi kom lå den ute de hadde ikke "sett" den heller...

BLÆ!!!! irritert nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ganske uprofesjonelt, og de viser jo ikke minimalforståelse av barns psyke. Er disse faglærte? Hadde ihvertfall snakket med ped leder om det.

Og jeg synes ikke noe om at de lyver til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo,jeg tenkte på å snakke med bestyreren,men vennina mi brøyt vel på en måte taushetsplikten sin,men hvem snakker ikke om jobb da??

Hun som sa dette om å lyve er ped.lederen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn er det stygt å lyge. Men at barnehgae personell skal lyge og si at barna har vore med på noe dem ikke har er for meg mer enn frekt.

En gjør da ikke slik.

Hele den bibliotekturen virket ikke mye planlagt egentlig.

Kan tenke meg ta Simen ble lei seg når dei kledde på dei andre barna for å ta dem med. Fikk du vite noe om hans reasksjon i det dem gikk? Vil tro Hanne hadde grått egentlig.

En sier ikke slik uansett, er veldig sjokka over dei barnehagetantene som du har der oppe. Har aldrig hørt på maken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå løy hun faktis ikke til eg,for hun var ikke der når jeg kom,men hadde sagt at de måtte ta en hvit løgn hvis ikke kome jeg til å bli sint å gå rett til bhg.styreren..

vet ikke hvordan han reagerte,men vet hun ped.lederen er på jobb idag,å bare for å få henne litt sjelven,skal jeg snakke med styreren mens hun er der,men ikke men henne tilstede,men skal ikke si noe om dette,skal bare høre om det virkelig er nødvending for meg å komme på årsmøte som er før foreldremøte,har eksamen dagen etter så må virkelig lese,og sindre trenger mat.

men regner med hun trur jeg er å klager.

skal spørre hvordan han reagerte idag når jeg henter han,henter han litt tidlig idag,han skal til manuell terapauten kl.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den barnehagen der høres ikke spesielt kvalifiserte ut! Utrolig dårlig oppførsel og holdninger blandt de ansatte. Du har ALL rett å være sur, og klage! De skal ikke oppføre seg sånn, og skal man ta noen med på tur, så får de andre bli med en annen dag. Det skal ikke være sånn at noen får være med og andre ikke. Barn er VELDIG obs på forskjellsbehandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye rart..

Var jeg deg ville jeg tatt opp ting med de det gjelder. Da kommer man som regel rett på sak og slipper og gå rundt å anta og spekulere. Må jo si at denne barnehagen har et problem om det er som du sier,- noen som dikter opp historier og kollegaer som snakker når de skulle latt være. Snakk med ped. leder og få oppklart det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...