Gå til innhold

babykos 71.....hvor er du? går det bra? Non som har snakka med henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett deg her på en stund

Skrevet

Har tenkt på deg jeg også babykos 71. Håper alt er bra! :)

Skrevet

Tror du det har skjedd noe? Huff hun var jo aktiv her og nå borte.... Gi lyd fra deg.

Skrevet

Hallooooooooo trønder på hjørnet

Skrevet

Tror hun er på ferie, mener hun nevnte noe om at hun skulle det i mai...... håper alt er bra med henne.

Skrevet

Får håpe hun er på ferie. Sende b-post for noen dager siden men har ikke fått svar:(

Skrevet

HALLLLLLLLLOOOOOOOOOO JENTER HER ER JEG.......

ALT BRA MED MEG. HAR VÆRT I KROATIA PÅ FERIE MED FAMILIE,MOR OG FAR......Happy big family:-)))))))))

Dere er så søte som har savnet meg og tenkt på meg.......

Gode nettvenner !!!!

GLA I DERE ALLE SAMMEN.

Skrevet

hihihi

Ja... litt bekymra vet du....

Har du hatt en flott ferie da?????

Skrevet

Har koset meg veldig. Ikke badet da pga småblødninger,men jeg vasset...

Fikk en liten blødning kvelden vi kom og fikk omtrent panikk kl. tolv om kvelden. Jeg la meg i sengen igjen og tenkte at dette er slik jeg bruker ha det omtrent hver 14.dag så slapp av. Varte i 3 dager så var alt fint igjen.

Skal til Volvat torsdag og går ikke derifra før de kan fortelle meg eksakt årsak. Jeg vet det ikke er farlig, men jeg vet at jeg ikke tåler så mye, og vil vite hvor mye jeg kan gjøre av daglidagse ting.

Jentene mine bar kofferter, strandvesker,mat og drikke hele ferien så folk rundt meg som ikke kjente oss trodde vel jeg var DEN mora....hiho..

Ja ja de kan nå bare tenke sitt......Det driiiiiiiiiiter jeg i, heller det enn å BLØ...........

Skrevet

Hehehehe.... Ja, de vet jo ikke at du er gravid og plaget med blødninger. Uff..... skjønner at du er bekymret, selv om du har fått beskjed om at ting er ok. Ungene led nok ingen last tenker jeg.... hihihi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...