Gå til innhold

Noen som har opplevd blighted ovum og blitt gravide igjen?


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Det har jeg, men er bare i uke 5 nå - og med andre ord er det for tidlig å få noen svar på om det er liv i fostersekken denne gangen. Tør ikke tro jeg er gravid før jeg kommer meg på UL, men må jo ennå vente et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en spontanabort i februar der jeg sannsynligvis hadde en BO, men nå er jeg altså gravid igjen - var på tidlig UL for noen dager siden (uke 9), og der var det sannelig en liten bønne på 2,5 cm som blafret på midten (=hjertet)... Så så langt har alt gått bra :-)

 

Håper det går bra for din del også. I følge gynekologen er BO noe som oppstår fra naturens side en gang i blant, og du kan godt bli gravid senere. Jeg har en sønn fra før også, så du trenger ikke å være steril selv om du har opplevd en BO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en bekreftet BO i oktober. Ble gravid igjen i mars. Har nå blitt fulgt opp med to tidlige ul, og alt er bra. Er 11+ 6 i dag. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - godt å høre om at andre lykkes!

 

Jeg har fått UL når jeg er 7+2, og håper så inderlig! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, håpefull29! Jeg hadde en SA i februar hvor ultralyden viste en tom fostersekk. Det var et lite sjokk, for jeg tenkte at vi enten var gravide eller hadde mistet, men var ikke helt forberedt på noe slikt som dette. Vi fikk ikke noen forklaring, men har selv funnet ut i ettertid at det antakligvis var en BO. Nå er jeg også gravid i 5. uke, og klarer ikke helt å håpe at alt er i orden ennå. Jeg skal til legen på fredag, og regner med at jeg blir tilbudt tidlig ultralyd slik at vi evt. kan slappe litt mer av.

Det var veldig betryggende å lese det Miamamma og Sofia skrev, så jeg håper på det beste for oss alle.

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si lykke til til dere alle! Det er så ubehaglig å gå sånn og engste seg. Jeg håper dere får noen nydelige babyer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...