Gå til innhold

Hvor fornøyde er dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Hei

Vi vurderer å ta de siste forsøkene i Trondheim/St. Olav. Bla fordi vi opplever en del "surr" og mulige feil på det stedet vi er nå (Vi begynner bla å lure på hvor nøyde de går igjennom journalen og forsøkene våre - veldig lite tid til forklaring og samtale - det er inn og ut). Tilliten begynner å bli borte, dessverre Vi føler at alt virker så "tilfeldig"

Dere som holder til på St Olav - har dere tillit til personalet der? Virker de grundige, faglig dyktige og profesjonelle? Hvis JA - så flytter vi ogs dit! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9376396-hvor-forn%C3%B8yde-er-dere-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle nesten tro du beskrev St Olav her..

Jeg føler at vi er mer eller mindre overlatt til oss selv under forsøket.

Veldig lite forklaringer ,osv..

Hos meg klarte de å rote bort en journal etter en lap i 97,, jeg fikk vite først i fjor at jeg har tette eggledere.. Og de har pakket i meg masse hormoner for å få eggløsning.Uten virkning,,,

Hurra for hodet , liksom.

Så på st olavs foregår regimet sånn.

Vi ringer inn mens, får dato for spray og sprøytestart. Da får en tilbud om sprøyte opplæring samme dag som en skal sette sprøyta..En kan ringe hvis en har noe å spørre om, og er en heldig, så kommer en igjennom på tlf de få timene de har åpent.

Og så er det time til ul...

Og da får en instruksjoner om når og hvordan eggløsningssprøyta skal settes og så er det uttak og innsetting . Og etter det ,så er du på egen hånd...Mulig man får hcg blodprøve etter 14 dager.

Jeg bruker dem nå fordi det passer lommeboka mi akkurat nå. Jeg vil ikke ta opp lån for å gå privat..

Men seriøst.. jeg vurderer å gå over på Medicus. De er MYE flinkere, og der får en oppfølging med ul før spraystart, under spraying og under forsøket .En blir fulgt opp der.

Bare en liten kommentar.

En får ikke hcg blodprøve etter 14 dagers rugetid.

Er basert på hjemme test.

Forøvrig,selv om alle legene og sykepleierne er greie,har de ikke mere tid til deg en det som er akkurat påkrevet....

Legene er svært dyktige i faget sitt, og sykepleierne er trivelige.

Men man må følge med i "timen" og spørre for å få skikkelige svar.

De har beklaget seg til meg fordi det går litt fort i svingene innimellom, men sånn er det vel på sykehusene.... Så litt samlebånd-følelse kan man få ja.

Jeg følte at vi fikk litt dårlig behandlig i starten. Sykepleierne viste lite medfølelse og forståelse når man hadde spørsmål. Følte meg som den dumme masekråka i starten, enda det var ikke så veldig mange telefonene jeg tok, men når man starter å blø etter at man har testet positivt, så er det jo normalt at man behøver svar på noen spørsmål.

Sykepleierne er vel vant med at pasientene både prøver gang etter gang, og at man kan miste. Men vi,pasientene er jo ikke det. Så litt mer medfølelse kan de gjerne utvise.

Men, jeg må si at etter de flytta til det nye bygget i fjor sommer, har opplevelsen for vår del endret seg radikalt. Føler vi blir tatt godt vare på, mulig fordi de nå kjenner igjen oss fra gang til gang.....vi har jo hatt 8 innsettinger nå.....så de føler vel litt med oss.

Mulig de fikk et "smilekurs" ifbm flyttinga :-) hehe.

Har i allefall ikke noe å utsette på de lengre.

Jeg tror det er viktig at de får tilbakemelding fra oss pasienter vedr. hvordan vi oppfatter de. De må jo få beskjed om hva de kan forbedre seg på. Skriv et brev til de hvordan det føles å bli behandlet på St. Olav. Det hadde jeg ihvertfall planer om fram til ting bedret seg.

Dessuten, St. Olav er jo såpass anerkjent som klinikk, at jeg ville ikke ha skifta til en annen offentlig klinikk ihvertfall.

Skulle gjerne ha valgt Medicus jeg også, men med et hus som totalrenoveres, tåler ikke lommeboka det.

Private klinikker lever jo av fornøyde kunder, og er derfor nødt til å gi pasientene/kundene bedre service.

Hei....

Vi hører til på St.Olavs. Synes de var veldig bra i begynnelsen. Har satt inn 5 frys uten resultater. Nå føler vi at de har gitt oss litt opp.

De roter bort journalen og det er dårlig med svar på spørsmål. De burde være mere positive slik at vi og kan bli det...

Jeg synes de er litt ensporet, og prøver ikke nye muligheter.

Vi kommer kanskje til å ta et forsøk på medicus, der kjører de også en kortverson som vist nok skal fungere.

Jeg savner det lille ekstra hos St.olavs.....

Annonse

Hei dere

Jeg har bare vært igjennom 1 forsøk, men jeg har følt en veldig omsorg og forståelse på St Olav. Personellet virker veldig faglig dyktige og de har jo også gode resultater å vise til. Informasjonen har vært veldig god, og de virket oppriktig lei seg når jeg var inne å testet negativt i dag. Det var kjedelig å høre om dere som de har rotet bort journaler til, men de behandler vel ca 400 i året, så noen misfornøyde og noe rot vil det jo være innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...