Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #1 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei dere. Begynner å bli nokså frynsete i nervene ,å jeg si. Jeg føde ei jente i slutten av januar, var en lang og har fødesel, i følge jordmor, med vakum og manuel uthenting av morkaken etter på. Jeg ble syd ganske mye nedentil, men har ikke hatt de store problemene etterpå. Min kjære og jeg har hatt sex et par ganger og pga. effektive knipeøvelser synst vi begge at jeg kanskje er blitt litt trangere. Det som nå er mit store spørsmål er at jeg for snart 3 uker siden har begynt og få blodig utflod, kommer en tynn stripe ferskt blod når jeg anstrenger meg eller når jeg kniper. Er selfølgeli engstelig, får ikke time til gynekolog før i august!!!! Er det noen av dere her inne som har opplevd noe lignende ?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9375876-hjelp-jeg-bl%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 22. mai 2007 #2 Del Skrevet 22. mai 2007 Det kan vær blodkar som sprekker,eller begynnende mens?! Jeg blødde 2 l da morkaka kom ut og ble operert, har hatt 3 utskrapninger og en styrtblødning på ca 1,5 l på badet og en infeksjon.. Så vet litt hvordan du har det... For ca en mnd siden blødde jeg litt igjen, jeg var inne på Ullevål å sjekka og alt var fint. De mente at det kunne være blodkar som sprakk el noe sånt.. Nå her jeg fått tidenes mens.. Blør helt vanvittig.. Er vist vanlig etter de komplikasjonene jeg har hatt. Så jeg tenker at det ikke er noe farlig med deg, men prøv å ring gynekologisk avd på sykehuset der du bor og forklar dem situasjonen, så får du kanskje komme dit! Min jente ble født 30. januar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9375876-hjelp-jeg-bl%C3%B8r/#findComment-9377487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå