Gå til innhold

Skal begynne i ny jobb i aug - testet positivt i går....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Off.. Har dårlig samvittighet! Takket ja til ny jobb i sist uke - og i går testet jeg positivt...(har prøvd lenge, men hadde mistet litt av håpet på at det sko skje....)

Skal begynne i den nye jobben i aug - dvs at da e eg nesten 4mnd på vei.....

De kan vel ikke si meg opp? Bør jeg ta kontakt med de og fortelle det til de før jeg begynner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....

Eg er i nesten akkuratt samme situasjon som deg! Eg får vite imorgen om eg får jobben eg har søkt på eller ikkje! Den begynner i august....eg visste ikkje at eg var gravid da eg søkte. Eg ringte til kommunen ( som da er plassen eg har søkt jobb) og spurte om eg var pliktig til å opplyse om at eg var gravid, og om det ville få konsekvenser for om eg fikk jobben eller ikkje. Da sa dei at nei eg var ikkje pliktige til å opplyse om det, og at det ikkje skulle bety noe. Du går ut i permisjonen din som vanlig,og da er det jo noen som går i vikariat i din stilling til du kommer tilbake fra mamma permisjonen. :) Håper eg får jobben da!:) Da får eg permisjonspenger og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre!! Føler meg egentlig litt sleipe.... Men viste det jo ikke..

Permisjonspengene kommer selvfølgelig knallgodt med!

Får bare krysse fingrene å satse på at den nye sjefen min tar det fint...

Lykke til i morgen!

Håper du får jobben!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har nøyaktig samme problem. Gruer meg skikkelig til den telefonsamtalen. Men de har jo ikke lov å si noe. Og kvinner blir jo gravide, sånn er det jo bare. Men likevel....

Vi har også prøvd i noen år, og jeg hadde egentlig håpet at det kunne drøyd et par mnd til. Men jeg er jo samtidig overlykkelig over graviditeten.

Godt vi er flere i alle fall. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...