Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Samboeren min "sprang" når han var 8 mnd :-) Lille jenta vår reiser seg opp inntil bord nå...jeg er så spent om hun vil gå når hun blir 8 mnd?!! Hun er 7mnd nå...dette er spennede:-) Flinke jenta mi!!! Noen som har barn som har gått helt selv når de var 7-8 mnd foresten??!
Sabina og gjengen Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Sønnen min reiste seg opp selv dagen etter han var 7 mnd, han er nå 9 mnd og går ikke på egenhånd ennå.. Det er fryktelig individuelt når barn går på egenhånd, men er nok greit om hun venter litt til med å gå, det er ganske slitsomt når de går så tidlig fordi di ikke skjønner konsekvenser av ting.. Jeg håper iallefall sønnen min venter en stund til med å gå Men for all del, jenta di er flink, er kjemprmoro når de lærer nye ting også er de jo sååå stolte når de gjør det:) Leo stod inntil alt han fikk tak i og bare stod der og gliste hver gang han hadde reist seg, er moro når de blir store:) grattis med flinke snuppa:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Kan ta lang tid før hun begynner å gå. Her tok det over 4 mnd. fra å reise seg og gå langs bord ol. til å gå : )
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Gutten min reiste seg opp da han var 7 1/2mnd,gikk to dager etter 1årsdagen sin..
Solita 79 Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Alexandraen min reiste seg og gikk støtt rundt bordet alt da hun var 6 månder. Men hun gikk sine første skritt først da hun var 9 månder og 3 uke. Fra 10,5 månders alder "løp" hun nærmest. Så det kan enda ta en stund.. men hvem vet.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 enig med det ene svaret her. ganske travelt om hun beg gå når hun er 8 mnd! Håper hun venter litt...hun er travel nok nå som hun kryper...hehe:-)
mammmamia ** Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Lillesnuppa mi er 11 mnd nå, begynte å reise seg inntil bordet da hun var 6,5-7 mnd, men hun går enda ikke helt alene... Hun slipper seg og går fra ting til ting, men har HELDIGVIS ikke helt selvtilliten enda..! Storebror gikk stødig da han var 10 mnd, synes det er absolutt tidlig nok, de er ikke stødige nok i beina noe særlig før ett år, så det blir mye knall og fall...fælt..! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå